Gå til innhold

Hvor mye veier du som bruker størrelse 40/42?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Holder på å gå ned i vekt, har brukt 40/42 siden jeg var 92 kg. Er nå 78 og må snart kjøpe en størrelse mindre. Men jeg har alt "jevnt" fordelt, kanskje det har noe å si🤷‍♀️

Anonymkode: 740af...8cb

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Selv veier jeg 82 kilo. Bruker størrelse 40/42 i klær. Lurer på om dette er  normal vekt i størrelsen. 

Hva veier du og hvilken størrelse bruker du i klær?

Anonymkode: da4ca...726

Jeg tror ikke det er vanlig størrelse for den vekten. I alle fall ikke str 40. Jeg veier det samme som deg og bruker 44-46 i bukser og 46-48 i overdeler (pga svært store pupper). 

Anonymkode: c43b9...aa5

• Liker 7

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Selv veier jeg 82 kilo. Bruker størrelse 40/42 i klær. Lurer på om dette er  normal vekt i størrelsen. 

Hva veier du og hvilken størrelse bruker du i klær?

Anonymkode: da4ca...726

Samme som deg. 

Anonymkode: 54bf7...abf

• Liker 3

Avhenger vel helt av hvordan fettet er fordelt. 

81, brede hofter og smal rundt midje/overkropp. Bruker 42/44 i bukser.

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg tror ikke det er vanlig størrelse for den vekten. I alle fall ikke str 40. Jeg veier det samme som deg og bruker 44-46 i bukser og 46-48 i overdeler (pga svært store pupper). 

Anonymkode: c43b9...aa5

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Holder på å gå ned i vekt, har brukt 40/42 siden jeg var 92 kg. Er nå 78 og må snart kjøpe en størrelse mindre. Men jeg har alt "jevnt" fordelt, kanskje det har noe å si🤷‍♀️

Anonymkode: 740af...8cb

• Liker 2

Annonse

Nå veier jeg rundt 76 til 78 kilo og bruker 40/42 (har født 2 barn og er over førti).

Da jeg var ung og slank og veide mellom 58 til 64 kilo så brukte jeg 38/40 (Lange ben og alltid hatt litt hofter).

Anonymkode: 1d27e...6b7

• Liker 3
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...