Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjortejakker har vært i vinden en god stund nå, syns det er kult, men det er egentlig ikke helt min stil. Men har kommet over en som ligner mer en kåpe i en nydelig farge. Eller er den egentlig bare lite kledelig på de fleste og minner om en gammel litt sliten kåpe? 

Jeg er 1.67 høy, normalvektig/litt staut bygd og 27 år. Bare så ingen skal ta meg på at jeg er for gammel, eller at om jeg er overvektig hadde jeg ikke kledd den.

8925697E-9781-47C8-8912-91B1C9913E80.webp

Anonymkode: dc996...6b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...