Gjest gjest1 Skrevet 18. oktober 2005 #1 Skrevet 18. oktober 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/10/18/446829.html Tenk å sitte på do når den der kom kravlende....
Gjest Violetta Skrevet 18. oktober 2005 #2 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg er så glad jeg ikke bor i blokk lenger!
Gjest gjest1 Skrevet 18. oktober 2005 #3 Skrevet 18. oktober 2005 Hahaha... jeg tror jeg hadde skvetti en smule hadde jeg åpnet dolokket og funnet den tre-meteren der ja. Hehe... nå er jeg ikke redd slanger og har hatt dem i huset selv i årevis, så vettskremt hadde jeg ikke blitt. Uff for en opplevelse hvis man faktisk er redd slanger.
Gjest Bellatrix Skrevet 18. oktober 2005 #4 Skrevet 18. oktober 2005 Fy feite! Tror jeg hadde dødd av sjokk.
Gjest jamsi Skrevet 19. oktober 2005 #5 Skrevet 19. oktober 2005 Vær forsiktig med hva du spyler ned i do! Jeg hadde fått anfall hvis jeg først hadde kjent noe som kilte meg på baken og så sett at det var denne kjempeslangen. Herregud, jeg kommer til å se grundig nedi do før jeg setter meg heretter, uansett hvor stor eller liten sjanse det er for at dette skal skje hjemme hos meg. Edderkopper blir bare barnematen mot dette. Grøss!
Gjest gjest1 Skrevet 19. oktober 2005 #6 Skrevet 19. oktober 2005 Herregud :hår: Har opplevd rotter som kom opp av do selv, men dette..... (grøss)
Samantha Skrevet 19. oktober 2005 #7 Skrevet 19. oktober 2005 Eg trur heilt seriøst at eg hadde dødd av skrekk. Fytti katta... :hår:
Malou Skrevet 19. oktober 2005 #8 Skrevet 19. oktober 2005 Fy feite! Tror jeg hadde dødd av sjokk. ← Jeg også! For et forferdelig bilde!!!
Gjest ondskapsfull kone Skrevet 19. oktober 2005 #9 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg ser for meg mannen i huset, godt plassert på skålen med avisen på knærne og vel forberedt til en halvtime på porselenet i fred og ro. Junior godt plassert, og så kjenner han det kiler og så er det noe som jafser til......... det hadde vært et syn tenker jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 19. oktober 2005 #10 Skrevet 19. oktober 2005 De jafser ikke til... dette er en kvelerslange. De biter ikke for moro skyld.. Boa er i tillegg en slange med godt lynne og brukes ofte i fobiterapi.
Gjest Pecado Skrevet 19. oktober 2005 #11 Skrevet 19. oktober 2005 Tørr ikke trykke på linken engang jeg..
Gjest Violetta Skrevet 19. oktober 2005 #12 Skrevet 19. oktober 2005 De jafser ikke til... dette er en kvelerslange. De biter ikke for moro skyld.. Boa er i tillegg en slange med godt lynne og brukes ofte i fobiterapi. ← Det kan du si hvor mange ganger du vil, jeg hadde uansett ikke blitt noe særlig glad om den der krabaten kom krypende opp i fra do. Eh... og om den biter eller kveler meg. Vet ikke hva som er verst jeg.
Gjest GreenSky Skrevet 19. oktober 2005 #13 Skrevet 19. oktober 2005 Tror jeg hadde besvimt hadde jeg sett noe slikt oppi do. I alle fall hvis jeg ikke var forberedt på det.
Gjest Milah Skrevet 19. oktober 2005 #14 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg hadde helt seriøst besvimt!! Og måttet ha sjokkterapi etterpå.. Grusomt!!!
Gjest Aloha Skrevet 19. oktober 2005 #15 Skrevet 19. oktober 2005 Så ekkelt.....! Litt av en hevn den utkastede leieboeren tok, drøyt spør du meg.
Gjest Very Victoria Skrevet 19. oktober 2005 #16 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg hadde besvimt, det er jeg sikker på.
smil Skrevet 19. oktober 2005 #17 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg husker jeg tenkte tanken av og til da jeg var yngre. Har litt slangefobi... Skrekk og gru
Gjest gjest1 Skrevet 19. oktober 2005 #18 Skrevet 19. oktober 2005 Det kan du si hvor mange ganger du vil, jeg hadde uansett ikke blitt noe særlig glad om den der krabaten kom krypende opp i fra do. Eh... og om den biter eller kveler meg. Vet ikke hva som er verst jeg. ← Hehe.. biter den deg får du vondt. Kveler den deg, dør du... men de hiver seg ikke over folk og kveler dem sånn helt uten videre. Vi hadde en to-og-enhalv-meter da eldstemann var liten, og han spiste ikke større dyr enn en store marsvin, og en tre-meter er ikke så mye større. Han sov i senga vår om natten hvis det passet ham sånn, og gjorde ingen fortred. var ikke interessert i babyen heller, og jeg har et bilde av eldstemann i vippestolen sin med slangen krypende over bena. En såpass stor pyton derimot, ville jeg ikke hatt krypende løst, de er mye mer aggressive og lite hyggelige. Boa'r er bare kos egentlig. Tro det eller ei
Gjest Violetta Skrevet 19. oktober 2005 #19 Skrevet 19. oktober 2005 Hehe.. biter den deg får du vondt. Kveler den deg, dør du... men de hiver seg ikke over folk og kveler dem sånn helt uten videre. Vi hadde en to-og-enhalv-meter da eldstemann var liten, og han spiste ikke større dyr enn en store marsvin, og en tre-meter er ikke så mye større. Han sov i senga vår om natten hvis det passet ham sånn, og gjorde ingen fortred. var ikke interessert i babyen heller, og jeg har et bilde av eldstemann i vippestolen sin med slangen krypende over bena. En såpass stor pyton derimot, ville jeg ikke hatt krypende løst, de er mye mer aggressive og lite hyggelige. Boa'r er bare kos egentlig. Tro det eller ei ← :hår: Hver sin lyst, jeg foretrekker uansett hunden. Samme hvor mange det er som er redd for hunder også...
Gjest Bellatrix Skrevet 19. oktober 2005 #20 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg synes det er ekkelt bare å lese det du skriver, Mysan. *grøsser*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå