AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #1 Del Skrevet 15. januar 2022 Har du tre tips for å komme i form igjen? Det har blitt skikkelig ille etter at pandemien kom. Så derfor må jeg komme meg i form, og få ned kg. Det er mange klær som er blitt for trange. Ps! Jeg vil unngå treningsstudio…. Anonymkode: a85d8...721 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #2 Del Skrevet 15. januar 2022 Gå tur på minst 30 min hver dag, øk etter hvert som tiden og formen strekker til. Kaloriunderskudd og mer bevisst forholdt til mat. Styrkeøvelser hjemme ved hjelp av strikk. Anonymkode: 62dce...306 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #3 Del Skrevet 15. januar 2022 Just do it. Lag en plan. Følg den slavisk. Anonymkode: 63d28...d17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #4 Del Skrevet 15. januar 2022 Jeg pleier å kjøre styrkeprogram (youtube) 10-30 minutter de fleste morgener, ca 3 timer inn i arbeidsdagen. Jeg samler alltid opp en del telefoner, og går en tur mens jeg snakker hver ettermiddag. Dager som ikke er for hektiske tar jeg gjerne en løpetur. Fant tidlig i pandemien ut at det ikke fungerte, for meg, å ta treningen etter endt arbeidsdag når jeg jobbet hjemmefra. Anonymkode: a8ed6...56f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #5 Del Skrevet 15. januar 2022 Bruk Pai og bli motivert av kondisjonsalderen som går nedover. Bruk Pai til å finne ut når du skal trene. Finn treningsvideoer på YouTube som du blir giret av, og tren i vei. Begynn å jogge. Bruk et av de 5km programmene om du vil ha mestring raskt. Anonymkode: b358e...e0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå