Gå til innhold

Hva kan jeg som dame gjøre for og bli bedre i senga for mannen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fyr løs! 

Som regel blir det jo misjonær da både jeg og mannen min sliter med energi.. Men de dagene jeg har mer energi... Hva mer kan jeg gjøre enn og ri vanlig, rewerge cowgirl, suge og runke? 

Menn sier som regel at damene bare ligger der som noen potet sekker... Hva mer kan vi bidra med enn det jeg skrev +pluss stramming av musklene i musa da.... 

Menn ikke skriv på PM til meg bare forsk jeg skriver noe sex greier her nå... Svar her på forumet! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan lodde stemningen og høre om han er åpen for en prostata-orgasme. Da vil han nå nye høyder, det gjorde iallfall min😊

Anonymkode: 13c0c...571

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan lodde stemningen og høre om han er åpen for en prostata-orgasme. Da vil han nå nye høyder, det gjorde iallfall min😊

Ja det drømmer jeh også om… men har du tips til hvordan komme dit? Forsøkt med analdildo uten veldig hell. Tror ikke han klarer å slappe Av helt..

Anonymkode: d4fe2...ecb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja det drømmer jeh også om… men har du tips til hvordan komme dit? Forsøkt med analdildo uten veldig hell. Tror ikke han klarer å slappe Av helt..

Anonymkode: d4fe2...ecb

Begynne med å massere området mellom penis og snus iallfall. Feks når du suger han. Det elsker de aller fleste. Etterhvert blir de sugen på mer av den følelsen det gir dem, og da kan du foreslå en finger med masse glidemiddel. En dildo første gangen vil vel skremme de fleste menn😅

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Begynne med å massere området mellom penis og snus iallfall. Feks når du suger han. Det elsker de aller fleste. Etterhvert blir de sugen på mer av den følelsen det gir dem, og da kan du foreslå en finger med masse glidemiddel. En dildo første gangen vil vel skremme de fleste menn😅

Anus selvfølgelig, ikke snus😆

Skrevet

Engasjement. Ordentlig engasjement og fokus på gjensidig nytelse er en vinner uansett hva. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
Rosaullteppe skrev (2 timer siden):

Fyr løs! 

Som regel blir det jo misjonær da både jeg og mannen min sliter med energi.. Men de dagene jeg har mer energi... Hva mer kan jeg gjøre enn og ri vanlig, rewerge cowgirl, suge og runke? 

Menn sier som regel at damene bare ligger der som noen potet sekker... Hva mer kan vi bidra med enn det jeg skrev +pluss stramming av musklene i musa da.... 

Menn ikke skriv på PM til meg bare forsk jeg skriver noe sex greier her nå... Svar her på forumet! 

Engasjement og sammarbeidsvilje. At menn sier at kvinner ligger som potetsekker kan de kanskje mye for selv, de eier jo ikke samarbeidsvilje for at sexen skal fungere. Men det kreves litt engasjement fra kvinnen da... Teamwork og kommunikasjon er  2 stikkord du skal legge merke til.

Det dere kan gjøre er i ligge i CAT-position (vuggesex), det kreves minimal energi. Det er faktisk den noe av det mest intime og sakte oppbyggende orgasmen dere kan få. Bruk god tid til den, opphisselse til nivå 2, kyss mye og bruk fantasier. Får dere den til å fungere vil dere oppdage hvor kraftfull orgasmen kan bli.

Endret av Bamseklemmer
Gjest Paramount
Skrevet

Det viktigste er at du skaper et inntrykk av at du gjør ting for din egen del. At du ikke suger, rir osv fordi du håper at han skal ha det godt, men fordi du ønsker å gjøre det selv. Dersom du onanerer, og tar på deg selv mens du holder på er det det beste signalet.

Skrevet

Hvor bra sexen er styres for min del 99% av hvor attraktiv den jeg har sex med er. Og det får du nok gjort særdeles lite med. Alt annet kalles egentlig bare variasjon, og er egentlig ikke så viktig. 

«Potetsekker» kan identifiseres lenge før man havner i senga. De er som regel like dølle i andre settinger.

Anonymkode: 5d8a4...4b9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Anus selvfølgelig, ikke snus😆

ha ha ha...der fikk jeg meg en god latter..elsker auto korrekt. 

Skrevet

Tror mannfolk liker damer som tar initiativ til sex. Eller bare kaster seg over dem eller noe i den duren. Som regel er det mannfolk som drar igang.

Hva med å kjøpe sex kort eller noe sånt og overrask med et spill?? 

Lek og moro er tingen. Synd en ikke har noen god kjæreste en kunne fått utøvd alle ideene man har i hodet på å prøve. Sigh*** Jeg er i hvertfall avhengig av en solid partner jeg føler jeg kan stole på og føle meg trygg hos og føle meg komfortable med. Tilfeldig sex er umulig og gjøre slike stunt for min del. 

• Liker 2
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (8 minutter siden):

Tror mannfolk liker damer som tar initiativ til sex. Eller bare kaster seg over dem eller noe i den duren. Som regel er det mannfolk som drar igang.

Hva med å kjøpe sex kort eller noe sånt og overrask med et spill?? 

Lek og moro er tingen. Synd en ikke har noen god kjæreste en kunne fått utøvd alle ideene man har i hodet på å prøve. Sigh*** Jeg er i hvertfall avhengig av en solid partner jeg føler jeg kan stole på og føle meg trygg hos og føle meg komfortable med. Tilfeldig sex er umulig og gjøre slike stunt for min del. 

Finn deg en, lag deg en profil.

Anonymkode: 351a2...c56

• Liker 1
Skrevet

Samboeren min tenner noe ekstremt på min nytelse og jeg på hans så her går det i mye lyder og kjærtegn/kliss 😂❤️ Elsker det.

Jeg er nok generelt ikke den mest erfarne dama i senga, men han setter alltid pris på at jeg prøver og generelt har lyst til å prøve ting. Jeg føler meg til tider litt mislykka for jeg får ikke helt til å ri slik det virke alle andre gjør det, men får det til på en måte som er ekstremt tungt for låra og leggene. Får melkesyre tvert, men det er sykt godt og jeg ser det på han at han også liker det veldig godt selv om det blir korte intervaller haha 😅 Håper på at det skal bli bedre med trening 😂

I misjonær bruker jeg på en måte å gjøre motstand til hans bevegelse så han treffer ekstra godt 😅 Klarer ikke det på den høyeste hastigheten han har men sånn middels så er det veldig godt. Vanskelig å forklare men ja, det blir rett og slett bare ekstra godt for oss begge og det viser jo at jeg er vil jobbe litt jeg også for at vi skal kose oss. Det og eventuell fingring min han tar meg er han veldig svak for i misjonær. Det krever ikke mye energi men er veldig effektivt ❤️

Nå er jo alle forskjellig da og dere må vell egentlig bare finne ut av det sammen. Søk litt på nett eller prøv slike sexy spill osv. Da får man prøvd litt va hvert som man nødvendigvis ikke hadde tenkt på. 

Anonymkode: 46de0...fb6

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Finn deg en, lag deg en profil.

Anonymkode: 351a2...c56

Har profiler over alt. Men vanskelig å finne noen en klaffer med. Sånn er det vel for de fleste.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har prøvd men fr det tydeligvis ikke helt til 😬😬

Skrevet

Jeg vil ikke være en "potetsekk"... Men jeg ser liksom ikke andre stillinger jeg kan bruke på han.... Men jeg har god fantasi... Men han orker dem veldig sjeldent.. Så vil ikke si jeg er kjedelig i senga hvertfall.... Jeg er så redd for at han tenker at :off dama er så utrolig kjedelig... Hun og hun var mye bedre....

Men en prostata runk vil jeg velsig gjerne få til... Som sagt prøvd men han klarer ikke slappe av helt, enda han ser hvor kåt jeg er..... 

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for avsporinger og brukerangrep. Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
Gjest Dustete
Skrevet

Sex er jo faktisk med to personer, han er like ansvarlig for "potetsekkfenomenet" som du. Med det sagt så hva med, 69, ta kuken lenger ned, prøve med kukring, analt, begge veier(?), om han holder på å komme, si nei - ikke kom, prøv edgeplay.

Beste blowjoben jeg kan huske var edgeplay (at man kommer å komme bare man får den liiiiiiiiille pushen over kanten men man får såvidt ikke det, man holdes "i topp" rett før det SMELLER) og det var 12 år siden.

Skrevet

Jeg liker facesitting, spesielt når hun gjør det på en dominant måte, og bare jukker seg til orgasme, som om jeg var en leke. 

Anonymkode: b9001...6fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...