Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir mange ganger kåt når jeg ser meg selv i speilet. Aldri fortalt dette til noen. Er det flere enn meg som blir det?

Anonymkode: 2ea6d...3f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ganske sykt.

Anonymkode: d40b0...647

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg blir mange ganger kåt når jeg ser meg selv i speilet. Aldri fortalt dette til noen. Er det flere enn meg som blir det?

Jeg tror mange blir kåtere av å se seg selv onanere i speilet, det har jeg større tro på... Blir du kåt av å se din egen kropp, er det slik du mener det?

Gjest Paramount
Skrevet

I det minste litt kåt på deg selv bør alle være. Uten det vil lysten på sex være lav. Du må føle at du har noe som er attraktivt for andre. Det er en god følelse som gjør deg til en god sexpartner.

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg kan kjenne igjen meg selv i det.

Jeg liker å vise meg fram, og ofte er det bare jeg som er der.

Skrevet

Hadde det mer sånn da jeg var yngre. Men det hender fortsatt at jeg tenker at visse deler av meg er ganske hot! 😅

Anonymkode: c4674...d48

• Liker 3
Skrevet

Når jeg er nydusjet å glattbarbert å ser meg selv i speilet 

Anonymkode: e46d0...749

• Liker 1
Skrevet

Ikke kåt av å se på meg selv, men kåt av å føle meg fin. Noen ganger ser man seg jo i speilet og føler seg fin. 

Særlig når jeg har pyntet med sexy kan jeg bli kåt når jeg står på badet og ser meg selv i speilet mens jeg steller meg. Det hander ikke om at jeg syntes at jeg selv er så deilig og blir kåt av det jeg ser men at jeg føler meg fin og sexy, får selvtillit og ikke minst fordi jeg vet partneren min elsker når jeg kler meg sexy så blir jeg kåt av tanken på hvordan han kommer til å reagere. Jeg kan også kjenne meg kåt av å se puppene mine, men igjen er jo det fordi det gir meg en god selvtillit å se at jeg har sexy pupper (de fleste pupper er jo sexy, så vi som klarer å sette pris på det og kjenne på den følelsen er jo heldige).

Så oppsummert. -ikke kåt av det jeg ser direkte men av følelsen av å være sexy.

Alle liker vel å føle seg sexy? Og noen av oss er så heldige at vi klarer å føle det når vi ser oss i speilet (uavhehngig av kroppsstørrelse og utseende tenker jeg). 

Anonymkode: b487b...1ca

• Liker 4
Skrevet

Ja

Anonymkode: 92ae5...d3c

Gjest Warrior
Skrevet

Jeg liker det jeg ser i speilet og blir nok litt kåt ja. Spesielt hvis jeg har det litt moro med meg selv mens jeg ser. Hadde lett hatt sex med meg selv hvis jeg hadde møtt en klone av meg😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Så praktisk? Da slipper du omveier for å oppnå det du vil. 

Anonymkode: 9bbc7...5fb

• Liker 1
Skrevet

Ikke normalt.

Anonymkode: 77cd3...72d

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Jeg blir kåt av å se meg selv i speilet. Ser på puppene og musa mi, å blir kåt. 

Anonymkode: a3040...bf8

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet
Warrior skrev (2 timer siden):

Jeg liker det jeg ser i speilet og blir nok litt kåt ja. Spesielt hvis jeg har det litt moro med meg selv mens jeg ser. Hadde lett hatt sex med meg selv hvis jeg hadde møtt en klone av meg😂

Jeg har ofte sex med meg selv, og kan anbefale det. 😃

Skrevet

E ble litt kåt før om e så bilder av meg selv, naken. 

Skrevet

Fint å vite at jeg ikke er alene om dette. Synes det er litt rart selv 😅 Ts

Skrevet

Jeg liker å se på puppene mine, og gnir dem gjerne med olje i speilet 🤩😝 Blir så klart veldig tent og våt av det....

Anonymkode: 9fd71...f29

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg blir kåt av å se meg selv i speilet. Ser på puppene og musa mi, å blir kåt. 

Anonymkode: a3040...bf8

Takk for at du deler. Ikke feil å gjøre også andre kåt ;).

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ikke kåt av å se på meg selv, men kåt av å føle meg fin. Noen ganger ser man seg jo i speilet og føler seg fin. 

Særlig når jeg har pyntet med sexy kan jeg bli kåt når jeg står på badet og ser meg selv i speilet mens jeg steller meg. Det hander ikke om at jeg syntes at jeg selv er så deilig og blir kåt av det jeg ser men at jeg føler meg fin og sexy, får selvtillit og ikke minst fordi jeg vet partneren min elsker når jeg kler meg sexy så blir jeg kåt av tanken på hvordan han kommer til å reagere. Jeg kan også kjenne meg kåt av å se puppene mine, men igjen er jo det fordi det gir meg en god selvtillit å se at jeg har sexy pupper (de fleste pupper er jo sexy, så vi som klarer å sette pris på det og kjenne på den følelsen er jo heldige).

Så oppsummert. -ikke kåt av det jeg ser direkte men av følelsen av å være sexy.

Alle liker vel å føle seg sexy? Og noen av oss er så heldige at vi klarer å føle det når vi ser oss i speilet (uavhehngig av kroppsstørrelse og utseende tenker jeg). 

Anonymkode: b487b...1ca

Jeg er mann og føler meg som regel ikke sexy. Det var et unntak i bar overkropp iført ytterjakke da jeg var 17. Det gikk over da jeg tok på skjorta. Er det å føle seg sexy en kvinnegreie?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...