Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har valgt å leve et enkelt liv. Ingen barn, ingen partner, ingen jobb, ingen boliglån, ingen bil osv.

Uten alle disse tingene blir det heller ingen bekymringer.

Men da blir det heller ingen gleder tenker du sikkert.

Jeg har lært meg å sette pris på de små tingene i livet. Den steinen utenfor døra mi. Det rådyret som løper forbi vinduet mitt hver morgen. Allle disse småtingene gir like mye glede som de tingene nevnt ovenfor. Så jeg kan lett velge de bort og samtidig leve et like lykkelig liv som alle andre. Bare at jeg slipper alle bekymringene.

Anonymkode: 760ff...784

• Liker 2
Skrevet

Jeg lever også et "enkelt liv" hvor en del ting er valgt bort, men jeg kan ikke si at det er et bekymringsløst liv jeg lever. Det finnes nok av ting som bare dukker opp og mye av det kommer utenfra og de er meget bekymringsfulle. Det strekker seg inn i mitt liv det også. Vanskelig å blokkere. 

Anonymkode: 8303d...172

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg hadde aldri tatt meg til takke med en stein utenfor døra. 

Anonymkode: 9a411...e16

• Liker 2
Skrevet

De aller fleste hadde nok fått ganske mange bekymringer uten jobb. 

Anonymkode: d2221...b9d

• Liker 3
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har valgt å leve et enkelt liv. Ingen barn, ingen partner, ingen jobb, ingen boliglån, ingen bil osv.

Uten alle disse tingene blir det heller ingen bekymringer.

Men da blir det heller ingen gleder tenker du sikkert.

Jeg har lært meg å sette pris på de små tingene i livet. Den steinen utenfor døra mi. Det rådyret som løper forbi vinduet mitt hver morgen. Allle disse småtingene gir like mye glede som de tingene nevnt ovenfor. Så jeg kan lett velge de bort og samtidig leve et like lykkelig liv som alle andre. Bare at jeg slipper alle bekymringene.

Anonymkode: 760ff...784

Det er bra du har funnet glede i livet på din måte 😊

Anonymkode: 271bf...b80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...