AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #1 Skrevet 15. januar 2022 I VG, Dagbladet, nettavisen osv. har de åpne kommentarfelt. Det er skammelig å lese hva folk lirer ut av seg med fullt navn. Når en går inn på profilen til enkelte av de som kommenterer, er det snåle folk. Livets harde skole og cowboy Bernt. Skriker til hverandre som unger, og krangelen er i gang etter 4 kommentaren.. er dette de samme folka som henger her inne? kan begynne å lure Anonymkode: 12c03...e76 7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #2 Skrevet 15. januar 2022 Mange av KG brukerne er ikke den skarpeste kniven i skuffen nei. Anonymkode: 92601...705 9
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #3 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mange av KG brukerne er ikke den skarpeste kniven i skuffen nei. Anonymkode: 92601...705 Tror det er mange raringer her inne. Anonymkode: 12c03...e76 2
Silva Pluvialis Skrevet 15. januar 2022 #4 Skrevet 15. januar 2022 (endret) Dette snakket vi faktisk om på jobb i dag. Kommentarfelt og anonyme forumer, og hva folk får seg til å skrive når de gjemmer seg bak en skjerm og ikke ser ansiktet til den de skriver til. Det er fort å få inntrykk av at det som skrives er representativt for den gjengse befolkning, og at nettrollene er så veldig mange. Sannheten er vel mer lik den at det er få mennesker som står for mesteparten av driten. De aller færreste bryr seg så veldig mye om sakene som blir lagt ut at de gidder å legge igjen stygge kommentarer. Det er gjerne de samme som spyr ut eder og galle alle steder de kan. De er ikke så mange, og de er ikke representative. Heldigvis! Endret 15. januar 2022 av Gjenferdet 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #5 Skrevet 15. januar 2022 Cowboy Bernt høres da veldig bra ut...? Anonymkode: 5616a...9e3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #6 Skrevet 15. januar 2022 Gjenferdet skrev (5 minutter siden): Dette snakket vi faktisk om på jobb i dag. Kommentarfelt og anonyme forumer, og hva folk får seg til å skrive når de gjemmer seg bak en skjerm og ikke ser ansiktet til den de skriver til. Det er fort å få inntrykk av at det som skrives er representativt for den gjengse befolkning, og at nettrollene er så veldig mange. Sannheten er vel mer lik den at det er få mennesker som står for mesteparten av driten. De aller færreste bryr seg så veldig mye om sakene som blir lagt ut at de gidder å legge igjen stygge kommentarer. Det er gjerne de samme som spyr ut eder og galle alle steder de kan. De er ikke så mange, og de er ikke representative. Heldigvis! Ensomme folk som sitter på nett hele dagen. Sinte, bitre, psyk syke og alene. Anonymkode: 12c03...e76 3
Gjest lurven Skrevet 15. januar 2022 #7 Skrevet 15. januar 2022 Det beste er de som skryter av å ha gått livets harde skole, hvem har ikke det liksom..
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #8 Skrevet 15. januar 2022 lurven skrev (50 minutter siden): Det beste er de som skryter av å ha gått livets harde skole, hvem har ikke det liksom.. livets hareskole Anonymkode: 8be23...952 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #9 Skrevet 15. januar 2022 De fleste av disse er menn. Menn er jo overbevist om at deres stemme og meninger må høres. At det de har å si er så viktig. En gjeng med fjøsnisser som ikke fikk nok pupp som liten. Anonymkode: 46694...c3e 3
Gjest Blondie65 Skrevet 15. januar 2022 #10 Skrevet 15. januar 2022 Jeg synes det er greit at folk har sterke meninger om det de står for, selv om jeg har en annen mening. Det jeg ikke forstår er de som skriver trusler om det ene eller det andre og ikke skjønner en dritt når de blir anmeldt. "Alle måtte jo skjønne" at det ikke var det de mente. Nei, det gjør man virkelig ikke når en vilt fremmed person skriver "jeg vet hvor du bor - du bør kanskje ikke gå ut alene" ...!
Mwanafunzi Skrevet 15. januar 2022 #11 Skrevet 15. januar 2022 Jeg tror veldig mange er sånn, ikke bare de som enkelte refererer til som har gått «livets harde skole» (synes det er et veldig nedlatende uttrykk, det betyr vel egentlig bare at noen har hatt et vanskelig og hardt liv). Se på hvordan folk er når de kjører bil, mange er uforskammede og lite tålmodige med andre. Slik jeg ser det er det akkurat det samme, en slags grunnstamme i samfunnet om hvor viktig en selv er og manglende evne til å ta andres perspektiv. Lurer på om de har samme problem i samfunn som er mer kollektivt orienterte, for eksempel Japan.
NiceOrNothing Skrevet 15. januar 2022 #12 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ensomme folk som sitter på nett hele dagen. Sinte, bitre, psyk syke og alene. Anonymkode: 12c03...e76 Hurt people hurt people sies det. De som sitter å spyr ut edder og galle bak en anonym profil , er nok oftest veldig sårede og bitre mennesker .
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #13 Skrevet 15. januar 2022 Mwanafunzi skrev (2 timer siden): Jeg tror veldig mange er sånn, ikke bare de som enkelte refererer til som har gått «livets harde skole» (synes det er et veldig nedlatende uttrykk, det betyr vel egentlig bare at noen har hatt et vanskelig og hardt liv). Se på hvordan folk er når de kjører bil, mange er uforskammede og lite tålmodige med andre. Slik jeg ser det er det akkurat det samme, en slags grunnstamme i samfunnet om hvor viktig en selv er og manglende evne til å ta andres perspektiv. Lurer på om de har samme problem i samfunn som er mer kollektivt orienterte, for eksempel Japan. Det er ingenting galt ved å ha gått livets harde skole, og det er mye man kan lære om samfunnet, mennesker og livet generelt der. Men de som setter det opp som utdannelse på Facebookprofilen er sjelden de som gikk ut med toppkarakter, for å si det sånn. Anonymkode: 2195e...234
Mwanafunzi Skrevet 15. januar 2022 #14 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men de som setter det opp som utdannelse på Facebookprofilen er sjelden de som gikk ut med toppkarakter, for å si det sånn. Nei - men hva så?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå