Gå til innhold

Hva er en god sexpartner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør en god sexpartner riktig?

Anonymkode: e6795...e66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en som kjenner deg, og som gir deg det du er ute etter. Du på din side mp da klare det samme. Så mener jeg det må være noen du liker så godt at du kan få følelser for vedkommende. Noen bryr seg ikke om dette, og tenker han er en maskin. Men i det øyeblikket sex'en er over, er du da like ensom som før. 

• Liker 3
Skrevet

En kvinne må ha omsorg og være romantisk, så slipper jeg å skrive 10 linjer hvor fantastiske egenskaper hun har. Hmm, jeg kommer ikke på så mye mere... det var igrunn alt😉

Gjest jordnærjinte
Skrevet

En god sexpartner er en du har en utrolig kjemi med, som er trygg, liker å tilfredsstille deg og liker det han/hun gjør. Hvis jeg blir slikka av en som ikke viser at han elsker det - ikke godt. Blir jeg slikka av en som viser at han elsker det - dritdeilig. 

Skrevet

For meg er en god sexpartner en som både er naturlig opptatt av gjensidig nytelse, som kjenner når tidspunktet er der for å fokusere på partnerens nytelse og når man bare kan hengi seg til egen nytelse. Det er også en som viser hva den liker slik at man lærer hverandre å kjenne slik at man blir trygge på hva begge synes er deilig, hva som er innafor, hvor grensene går og at disse respekteres.

Da ligger det an til myyye deilig sex sånn jeg føler det 🤤 

Skrevet

Ei som kan lytte og lese meg. Ei som er opptatt av at jeg skal nyte. Må også klare å formidle hvordan hu liker det

Skrevet (endret)

En som bruker god tid, og har passion for det vi gjør. En som liker å kysse mye, som husker at hele kroppen brukes. Jeg liker å bli dominert på en hyggelig måte, altså ikke kvelertak å bli slått, men holdt godt fast å bli slengt litt rundt. Bli kommandert til å ligge helt stille, det er så vanskelig og deilig samtidig. Liker også å være dominant, og jeg syns alltid sex er best hvis det er med oralsex. Vil ofte gå for runde to, og mye kos og aftercare. Og det beste er når han kommer inni meg, er ikke fan av å bli sprutet på. 

må legge til at jeg liker åpenhet og muligheter for å utforske nye ting :) en som bare skal ha lyset av og kjøre på i misjonæren er ikke så veldig attraktivt. 

Endret av Miss91
  • Liker 1
Skrevet

En som kommuniserer åpent om lyster, ønsker, behov og fantasier og som lytter til meg med åpenhet og nysgjerrighet. Som er uredd og tør å utforske og leke sammen. Som bruker tid på å finne ut hva som funker for oss og som nyter samspillet. Og respekterer grenser og kjenner til hvordan kvinnekroppen responderer og bruker tid på å bygge opp spenning. Og ikke ruller seg over på siden og sovner i samme øyeblikket han har kommet. 

Anonymkode: d5087...655

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En som kommuniserer åpent om lyster, ønsker, behov og fantasier og som lytter til meg med åpenhet og nysgjerrighet. Som er uredd og tør å utforske og leke sammen. Som bruker tid på å finne ut hva som funker for oss og som nyter samspillet. Og respekterer grenser og kjenner til hvordan kvinnekroppen responderer og bruker tid på å bygge opp spenning. Og ikke ruller seg over på siden og sovner i samme øyeblikket han har kommet. 

Anonymkode: d5087...655

Fin beskrivelse. 

Skrevet

En god sexpartner er noen som er såpass attraktiv og i god form fysisk form at man synes det er deilig å ha sex med vedkommende. Nå blir vel hele KG sure her, men jeg synes ikke sexen er god uansett hva slags triks vedkommende bruker om det er noen som er lubben med appelsinhud og bananpupper. Beklager!

Anonymkode: 72923...8c8

Skrevet

Jeg synes en god partner automatisk også er en god sexpartner. Hvis kommunikasjonen, samhørigheten og samspillet fungerer på er god og kjærlig måte, gjør den det normalt i senga også. For meg er det turn off hvis partner prøver å bli en annen i senga enn han er utenfor; tilgjort oppførsel (særlig såkalt «dominant») , skuespill, dr Jekyll and mr Hyde er bare teit og komisk. En god sexpartner er altså en som klarer å slappe av og være seg selv også i senga.

Anonymkode: 89457...cf2

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

En god sexpartner er noen som er såpass attraktiv og i god form fysisk form at man synes det er deilig å ha sex med vedkommende. Nå blir vel hele KG sure her, men jeg synes ikke sexen er god uansett hva slags triks vedkommende bruker om det er noen som er lubben med appelsinhud og bananpupper. Beklager!

Anonymkode: 72923...8c8

Er ikke noe å beklage det. Vi har alle ulike preferanser og tenningsmønstre. Vi er mennesker ☺️
Ingen sine preferanser og tenningsmønstre er mer eller mindre riktig/korrekt en andre.

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.1.2022 den 12.03):

Jeg synes en god partner automatisk også er en god sexpartner. Hvis kommunikasjonen, samhørigheten og samspillet fungerer på er god og kjærlig måte, gjør den det normalt i senga også. For meg er det turn off hvis partner prøver å bli en annen i senga enn han er utenfor; tilgjort oppførsel (særlig såkalt «dominant») , skuespill, dr Jekyll and mr Hyde er bare teit og komisk. En god sexpartner er altså en som klarer å slappe av og være seg selv også i senga.

Anonymkode: 89457...cf2

selvsagt, veldig godt beskrevet. 

Skrevet

Like mye berøring/kjæling (både før, under og etter). Eventyrlysten og tilstede i nuet. Gjensidig opptatt av å ha det godt - lykkes. Like variasjon og oppfinnsomhet. Kjærlig, romantisk og leken, men også tørre å være spontan når anledningen byr seg. 

Gjest Porstarmax
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.1.2022 den 1.31):

Hva gjør en god sexpartner riktig?

Drigo skrev (3 timer siden):

Like mye berøring/kjæling (både før, under og etter). Eventyrlysten og tilstede i nuet. Gjensidig opptatt av å ha det godt - lykkes. Like variasjon og oppfinnsomhet. Kjærlig, romantisk og leken, men også tørre å være spontan når anledningen byr seg. 

Tenker mest på å tilfredstille kvinnen, elske kvinnen  som seg selv.❤️

Gjest Porstarmax
Skrevet
Gjest jordnærjinte skrev (På 15.1.2022 den 2.50):

En god sexpartner er en du har en utrolig kjemi med, som er trygg, liker å tilfredsstille deg og liker det han/hun gjør. Hvis jeg blir slikka av en som ikke viser at han elsker det - ikke godt. Blir jeg slikka av en som viser at han elsker det - dritdeilig. 

Naturlig det, veit du hva ,jeg er en som liker det hmmm 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...