AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #1 Skrevet 14. januar 2022 Vårt barn på 21 måneder sover ikke om nettene. Det vil si, vi legger han kl.19.15. Men han våkner 2-3 ganger om natten, skal ha tåteflaske, vann, eller bare gråter og vil ha kos. Hver gang han våkner tar det 30 -60 minutter før han sovner igjen. Skjønner ikke hva som har skjedd, han pleide å sove natta igjennom. Fra oktober til desember har han vært mye syk, hatt feber, tett nese og derfor har vi vært mye hos han om nettene. Trøstet, gitt drikke og tåteflaske, siden han var dårlig og spiste så lite. Har vi «skjemt» han bort? Hva skal vi gjøre for å snu dette? Mannen og jeg har alltid delt på nettene. Men nå som jeg er alene (han er bort reist) så kjenner jeg virkelig på det. Dette ødelegger søvnmønsteret mitt helt og holder meg våken om nettene. Anonymkode: 90590...521
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #2 Skrevet 14. januar 2022 Ferbers metode? Anonymkode: 7e805...63d
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #3 Skrevet 15. januar 2022 Du kan iallefall helt fint slutte å gi tåteflaske til en 2-åring. Spesielt på natta. Regner med de har sagt det på helsestasjonen også. Ferbers metode, som nevnt over, ville jeg holdt meg langt unna. Har ikke så mange andre råd enn å «stå i det». Samsover dere? Hvis ikke, det kan hjelpe Anonymkode: 7a0ca...f3f 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #4 Skrevet 15. januar 2022 Nei, du har ikke skjemt ham bort. Det er helt normalt at barn sover dårligere i perioder. Ofte har det sammenheng med utviklingstrinn. Det går over. Anonymkode: b11e7...27d
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #5 Skrevet 15. januar 2022 Samsov en stund 😊 Anonymkode: 9c10e...988
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå