Gå til innhold

Fikk din partner mer lyst på deg etter at du gikk ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det før og hvordan ble det etterpå? Fikk han eller hun merkbart mer lyst på deg? Hva følte du om det selv?

Anonymkode: 46efd...583

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var tynn da vi møttes. Ble feit av graviditet. Ble tynn igjen (av strengt kosthold og grening) Ja, han har mer lyst nå. Åpenbart. Han forelska seg ikke i bløbbe versjonen av meg. 

Anonymkode: 7b4e1...03b

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg var tynn da vi møttes. Ble feit av graviditet. Ble tynn igjen (av strengt kosthold og grening) Ja, han har mer lyst nå. Åpenbart. Han forelska seg ikke i bløbbe versjonen av meg. 

Trening*

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så heldig du er da som fant deg en som forelska seg utelukkende i kroppen din.

• Liker 27
Skrevet

Ja var med en som sluttet å tenne på meg da jeg la på meg etter graviditeten. Lysten kom tilbake da jeg gikk ned i vekt igjen. Har opplevd dette hos en annen kjæreste også. Både så og følte at begjæret hans var sterkere når jeg var tynn.

Anonymkode: b9e0d...251

• Liker 4
Skrevet

Jeg har vært gift i 14 år. Ingen barn. Jeg har veid mellom 78-116 kg. Lysten til mannen har vært lik, men han har nok vært litt mer sjalu når jeg har vært tynn. Vil ikke at jeg skal gå tur alene på kvelden osv. 

Anonymkode: 8d017...b2c

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg har vært gift i 14 år. Ingen barn. Jeg har veid mellom 78-116 kg. Lysten til mannen har vært lik, men han har nok vært litt mer sjalu når jeg har vært tynn. Vil ikke at jeg skal gå tur alene på kvelden osv. 

Så greit at han tror du ikke kan få deg noe når du har lagt på deg da.

Anonymkode: 8f0df...5df

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvordan var det før og hvordan ble det etterpå? Fikk han eller hun merkbart mer lyst på deg? Hva følte du om det selv?

Hverken meg eller min partner sin lyst blir påvirket av om den andre går opp eller ned noen kilo.

Har ingen påvirkning i det hele tatt. Irrelevant ☺️

• Liker 8
Skrevet

Nei, men jeg får mer lyst når jeg er tynnere. Nå kan jeg leve helt uten. 

Anonymkode: 5055f...772

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, men jeg får mer lyst når jeg er tynnere. Nå kan jeg leve helt uten. 

Anonymkode: 5055f...772

Interessant. Tror du det er hormonelt? Eller er det mentalt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hæ? Jeg får jo mye mer oppmerksomhet fra menn når jeg veier 78kg enn når jeg veide 115 kg. Det er jo et faktum at gjennomsnittsmannen foretrekker slanke kvinner. 

• Liker 13
Skrevet

Ja. Jeg er rimelig sikker på at stort sett alle menn tenner mer på damene sine om de har gått ned i vekt og strammer fisken litt. Blir for dumt å si noe annet. 

Likedan med kvinner. Om mannen din var 150kg og så ble sprek og 78kg så sier det seg selv at man får mer lyst. 

Er så sært med de av dere som kommenterer «han er sammen med deg for kroppen din». Vi er seksuelle vesener så det sier seg selv at de fleste tenner mer på partner i «gode perioder». 

Mannen min har alltid hatt lyst på meg, men nå som jeg er tynnere og sprekere blir han automatisk enda kåtere. 

Anonymkode: ee02f...620

• Liker 18
Skrevet

Mannen min har lyst på meg uansett om jeg har lagt på meg eller tatt av, med eller uten sminke. Det mannen min tenner på er selvsikkerhet.

Anonymkode: 37ee3...6ba

• Liker 8
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja. Jeg er rimelig sikker på at stort sett alle menn tenner mer på damene sine om de har gått ned i vekt og strammer fisken litt. Blir for dumt å si noe annet. 

Likedan med kvinner. Om mannen din var 150kg og så ble sprek og 78kg så sier det seg selv at man får mer lyst. 

Er så sært med de av dere som kommenterer «han er sammen med deg for kroppen din». Vi er seksuelle vesener så det sier seg selv at de fleste tenner mer på partner i «gode perioder». 

Mannen min har alltid hatt lyst på meg, men nå som jeg er tynnere og sprekere blir han automatisk enda kåtere. 

Anonymkode: ee02f...620

Enig i dette. Jeg skulle som de fleste andre ønske det ikke var tilfellet, for man ønsker jo helst at tenningen skal henge fullstendig i hop med unconditional love, men det er for mange to separate ting - man kan elske personen like høyt som før, men tenne mindre på dem. 

For min del merket jeg godt på samboeren at lysten hans, og komplimenter på kroppen min, økte etter ti kilo vektnedgang fra 70 til 60kg. Mye av forandringen var også at jeg ble strammere fordi det var i forbindelse med ny treningshobby jeg startet. 

Anonymkode: c7c3a...ac9

• Liker 7
Skrevet
TinaChristina skrev (8 timer siden):

Så ufyselig du er som svarer sånn.

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Så rart at du tror at man er like attraktiv som overvektig og at feite blir sjekket opp like ofte som tynne.

Anonymkode: 99be3...0a1

• Liker 11
Skrevet

Nei, han har alltid lyst på meg. Han brur seg ikke om livets endringer. Men JEG fikk mer lyst da jeg gikk ned i vekt :) 

Anonymkode: 93275...fc9

• Liker 2
Skrevet

Dette er bare noe bitre, feite folk forteller seg selv.

Anonymkode: 3aa6a...564

• Liker 11
Skrevet

Normale menn er visuelle, det er da virkelig ikke noe å shame de for? Man kan ikke styre hva man tenner på, det er biologisk programmert.

Anonymkode: a92f3...417

• Liker 10
Skrevet

Han har ikkje lyst på meg uansett 😂😂

Gift i snart 11 år, men tar eg intiativet får eg bra sex. Men han kjem ikkje på det å ta intiativ, dette gjelder absoulutt alt i livet vårt pga ADHD uoppmerksom type. Har vore mellom 68-96 kilo, størst som gravid.

Anonymkode: 38e1b...f58

Skrevet

Omvendt her, jeg fikk mer lyst på han. Skal sies jeg ga ham et ultimatum før vi ble sammen.

Anonymkode: c1111...7ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...