AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #1 Skrevet 14. januar 2022 Jeg møtte en mann for 2 år siden. Denne mannen gjorde veldig sterkt inntrykk. Vi hadde en utrolig kjemi og det kriblet i hele kroppen. Det skjedde ingenting fysisk mellom oss, da jeg er i ett forhold. Han tok kontakt med meg etterpå og sa han ville invitere meg til byen sin og at det var synd jeg var i ett forhold osv. Vi har ikke hatt kontakt etter dette, kun sporadisk likes på Instagram. (kanskje han har kjæreste nå?) Jeg er ulykkelig i forholdet mitt og fantaserer mye om denne mannen og det som eventuelt kunne vært. Min samboer er verdens snilleste, men vi har ikke hatt ett ett sexliv på flere år og er nok sammen fordi det er praktisk/økonomisk. Min problemstilling er at jeg ønsker å møte denne mannen igjen. Jeg vil ikke være utro, men kanskje ta en kaffe og sjekke om det var så «magisk» som jeg fantaserer om. I mitt hode er han drømmemannen, men det kan også være at han overhode ikke er det og at jeg kan få en avslutning og heller sette pris på den mannen jeg faktisk har ved min side. Hva ville du gjort? Anonymkode: cfdb4...ff6 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #2 Skrevet 14. januar 2022 Tror kanskje jeg hadde vurdert å avslutte samboerskapet uavhengig av denne mannen. Anonymkode: e33d3...c23 7
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #3 Skrevet 14. januar 2022 Ja jeg ville ha møtt han. Hadde det føltes som den rette, hadde jeg avsluttet samboerskapet. Livet er for kort til å leve et sexløst liv. Anonymkode: da4b1...887 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #4 Skrevet 14. januar 2022 Jeg var i noe lignende situasjon. Jeg skadet 3 mennesker. Min ex mann, han som jeg var forelsket i og hadde sex med i ett år, og meg selv. Min mann mener jeg var utro mot han (noe jeg er enig i). Han andre mener jeg var utro mot han også, siden jeg elsket han og ikke mannen. Jeg skadet meg selv psykisk. Anonymkode: 103c7...2b6 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #5 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Min problemstilling er at jeg ønsker å møte denne mannen igjen. Jeg vil ikke være utro, men kanskje ta en kaffe og sjekke om det var så «magisk» som jeg fantaserer om. I mitt hode er han drømmemannen, men det kan også være at han overhode ikke er det og at jeg kan få en avslutning og heller sette pris på den mannen jeg faktisk har ved min side. Det der er jo utroskap. Oppfører du deg så søplete som det der, så er det ikke rart det går dårlig med dere og sexlivet ikke eksisterer. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en GRUNDIG opprydding i eget liv og egne verdier og blitt en kvinne som andre mennesker kan ha respekt for og like å være sammen med. Anonymkode: b295b...3b9
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #6 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg møtte en mann for 2 år siden. Denne mannen gjorde veldig sterkt inntrykk. Vi hadde en utrolig kjemi og det kriblet i hele kroppen. Det skjedde ingenting fysisk mellom oss, da jeg er i ett forhold. Han tok kontakt med meg etterpå og sa han ville invitere meg til byen sin og at det var synd jeg var i ett forhold osv. Vi har ikke hatt kontakt etter dette, kun sporadisk likes på Instagram. (kanskje han har kjæreste nå?) Jeg er ulykkelig i forholdet mitt og fantaserer mye om denne mannen og det som eventuelt kunne vært. Min samboer er verdens snilleste, men vi har ikke hatt ett ett sexliv på flere år og er nok sammen fordi det er praktisk/økonomisk. Min problemstilling er at jeg ønsker å møte denne mannen igjen. Jeg vil ikke være utro, men kanskje ta en kaffe og sjekke om det var så «magisk» som jeg fantaserer om. I mitt hode er han drømmemannen, men det kan også være at han overhode ikke er det og at jeg kan få en avslutning og heller sette pris på den mannen jeg faktisk har ved min side. Hva ville du gjort? Anonymkode: cfdb4...ff6 Hei ts Forstår hvordan du har det fordi jeg har gått igjennom det samme. Jeg jobbet med en som jeg likte veldig godt og var forelsket i og vi har god kjemi. For to år siden så kontaktet jeg vedkomne og vi begynte å snakke om alt mulig. Vedkomne sa at det var drit i forholdet og jeg følte at han begynte å flørte og jeg begynte å flørte med hverandre. I etterkant så føler jeg meg ordentlig dum til å gjøre noe slikt. I ett år så har det vært uro i kroppen siden jeg ikke har visst hva han ville. Xdamå blokkerte meg siden hu hadde tatt mobilen og lest mld at jeg likte han. Det blei brudd mellom de. Han sa også at jeg var ei bra dame også så blei forvirret. Han har sagt at han vil kun vær venn med meg og då har jeg begynt å slappe av i kroppen Han vet at jeg er boforhold. Han vet at jeg liker både han og mannen og at det har vært veldig vanskelig for meg 😩 Det kan vær en ide om å spør han osv. K33 Anonymkode: bdd11...d95 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #7 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det der er jo utroskap. Oppfører du deg så søplete som det der, så er det ikke rart det går dårlig med dere og sexlivet ikke eksisterer. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en GRUNDIG opprydding i eget liv og egne verdier og blitt en kvinne som andre mennesker kan ha respekt for og like å være sammen med. Anonymkode: b295b...3b9 Jeg ser ikke på det som utroskap. Hvis vi hadde innledet noe etter det møte hadde det vært utroskap og det kommer aldri til å skje uten at det blir slutt med nåværende samboer. Vi er ikke forelsket i hverandre lenger, men holder sammen for å gi et trygt og godt hjem til barna. Jeg ofrer min egen lykke for at familien skal ha det fint. Jeg har tenkt på dette i 2 år og ikke gjort noe med det, nettopp fordi jeg har gode verdier og ønsker å være ett godt menneske. Men jeg kan ikke kontrollere følelsene mine og ønsker å finne ut om jeg går rundt og dagdrømmer eller om det faktisk er en annen som er riktig for meg. Men klart er det vanskelig. Jeg kunne jo ønske at jeg ikke tenkte på han. Anonymkode: cfdb4...ff6 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #8 Skrevet 15. januar 2022 Møt han og kom deg vekk fra din nåværende mann. Du har bare et liv, ikke kast det bort på å være «ok» fornøyd. Gi gass! Anonymkode: ad844...8a0 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #9 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser ikke på det som utroskap. Hvis vi hadde innledet noe etter det møte hadde det vært utroskap og det kommer aldri til å skje uten at det blir slutt med nåværende samboer. Vi er ikke forelsket i hverandre lenger, men holder sammen for å gi et trygt og godt hjem til barna. Jeg ofrer min egen lykke for at familien skal ha det fint. Jeg har tenkt på dette i 2 år og ikke gjort noe med det, nettopp fordi jeg har gode verdier og ønsker å være ett godt menneske. Men jeg kan ikke kontrollere følelsene mine og ønsker å finne ut om jeg går rundt og dagdrømmer eller om det faktisk er en annen som er riktig for meg. Men klart er det vanskelig. Jeg kunne jo ønske at jeg ikke tenkte på han. Anonymkode: cfdb4...ff6 Ja, nettopp. Søpleholdning. Hadde du vært et godt menneske så hadde du ikke vært av typen til å ofre din egen lykke for barna. Det ødelegger unger. Anonymkode: b295b...3b9
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #10 Skrevet 15. januar 2022 Sjekke om han er så magisk? Hallo. Du babler også om denne «kjemien». Hvor forvirra kan dere damer bli? Du har lyst å knulle en ny fyr. Hvorfor pakke det inn i magi og kjemi? Du er seksuelt tiltrukket. Det er ikke noe mer enn det. Så enten knuller du fyren eller ikke Anonymkode: 216ef...50b
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #11 Skrevet 15. januar 2022 Jeg føler litt av det samme for en nå. Det kribler osv.. Men her vet ikke han fyren at jeg er ganske betatt. Tror han bare tenker at kjemien er god osv. Han vet at jeg har type, tror ikke han ville gjort noe upassende. Hva gjorde dere sammen? Ikke-fysisk.. men på en måte utro følelsesmessig eller? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med forholdet mitt. Hadde vært enklere å gå, om jeg visste at han fyren kunne vært interessert. Min kjæreste er ikke verdens snilleste, jeg har lite sexlyst, føler meg ikke prioritert, sett og støttet. Jeg og kunne tenke meg en kaffe eller noe, finne ut om han er så bra som jeg tenker. Så passende for meg som jeg tror. Andre folk jeg har hatt lignende kjemi med har blitt mine neste venner, men han her er det noe mer med da. Annet enn vennskapelig.. Synes det virker som at du allerede har gått over streken, mtp invitasjon til fyrens by, "synd du ikke er singel bla bla."? Anonymkode: 8928d...74f
Trolltunge Skrevet 15. januar 2022 #12 Skrevet 15. januar 2022 Først prøvd å få forholdet mitt bra igjen. Om ikke det var suksess ville jeg blitt singel, og så tatt kontakt med den mannen. Uansett hadde jeg ikke blitt i et forhold jeg ikke var lykkelig i, så fikse det eller gå videre. Uavhengig av slik fantasi om en mann. 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #13 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, nettopp. Søpleholdning. Hadde du vært et godt menneske så hadde du ikke vært av typen til å ofre din egen lykke for barna. Det ødelegger unger. Anonymkode: b295b...3b9 Jeg kan vel være en god mor uten at jeg ligger med faren deres. ts Anonymkode: cfdb4...ff6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #14 Skrevet 15. januar 2022 Trolltunge skrev (1 time siden): Først prøvd å få forholdet mitt bra igjen. Om ikke det var suksess ville jeg blitt singel, og så tatt kontakt med den mannen. Uansett hadde jeg ikke blitt i et forhold jeg ikke var lykkelig i, så fikse det eller gå videre. Uavhengig av slik fantasi om en mann. Ja du har nok rett. Takk for meningen din:) Anonymkode: cfdb4...ff6 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #15 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg føler litt av det samme for en nå. Det kribler osv.. Men her vet ikke han fyren at jeg er ganske betatt. Tror han bare tenker at kjemien er god osv. Han vet at jeg har type, tror ikke han ville gjort noe upassende. Hva gjorde dere sammen? Ikke-fysisk.. men på en måte utro følelsesmessig eller? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med forholdet mitt. Hadde vært enklere å gå, om jeg visste at han fyren kunne vært interessert. Min kjæreste er ikke verdens snilleste, jeg har lite sexlyst, føler meg ikke prioritert, sett og støttet. Jeg og kunne tenke meg en kaffe eller noe, finne ut om han er så bra som jeg tenker. Så passende for meg som jeg tror. Andre folk jeg har hatt lignende kjemi med har blitt mine neste venner, men han her er det noe mer med da. Annet enn vennskapelig.. Synes det virker som at du allerede har gått over streken, mtp invitasjon til fyrens by, "synd du ikke er singel bla bla."? Anonymkode: 8928d...74f Vi møttes på ett arrangement som varte i noen dager. Vi pratet i timesvis og ble veldig oppslukt i hverandre. Vi har tatt mange like valg i livet, samme yrke/utdanning, samme interesser/hobbyer (spesielle hobbyer som jeg deler med få venner) Jeg informerte om at jeg var i ett forhold og det skjedde ikke noe mer enn det. Senere har han tatt kontakt og takket for hyggelig selskap der han sier at han respekterer at jeg er i ett forhold og ikke skal ta kontakt, men han kunne ønske at jeg ikke var det pga kjemien vi hadde og at det var så spesielt. Det samme følte jeg og det føler jeg enda. Hvis du har en kjæreste som ikke støtter deg, er snill eller prioriterer deg må du vurdere forholdet ditt. Ikke finn deg i det. Min samboer er veldig snill og omsorgsfull, men vi bestevenner og ikke kjærester lenger… Anonymkode: cfdb4...ff6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #16 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan vel være en god mor uten at jeg ligger med faren deres. ts Anonymkode: cfdb4...ff6 Hvorfor spør du hvis du ikke tåler svaret? Du bare forsterker inntrykket. Anonymkode: b295b...3b9
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #17 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvorfor spør du hvis du ikke tåler svaret? Du bare forsterker inntrykket. Anonymkode: b295b...3b9 Ok, kanskje jeg er ett søppel menneske da. Jeg spurte om andres meninger, så kjør på Ts Anonymkode: cfdb4...ff6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #18 Skrevet 15. januar 2022 Jeg forstår deg! Jeg har opplevd slik tiltrekning til en annen person. Selv om jeg er gift og har vært sammen med mannen min i 16 år føltes «alt riktig» med han andre. Etter vi hadde kjent hverandre i nesten 1 år sprakk bobla og vi gikk for langt. Jeg har aldri vært utro hverken før eller etter dette, og jeg trodde aldri at jeg skulle tillate meg å gjøre det. Det er ekstremt vondt å kjenne på at jeg har vært utro og har sviktet mannen min. Og det er ekstremt vondt å kjenne på at jeg aldri skal være med han andre igjen. Kjærlighetssorg over en annen anbefales virkelig ikke… Jeg har godtatt at det aldri blir oss, og kommer aldri til å dele dette med mannen min eller noen andre. Det nå snart 1 år siden jeg var utro, og jeg tenker fremdeles på han andre. Jeg klarer ikke å gi slipp på tankene, men vi møtes ikke lenger og har heller ikke kontakt. Hvis du tenker at du skal bli hos mannen din bør du ikke oppsøke han andre. La det ligge og ta heller kontakt med han dersom forholdet ditt tar slutt. Du kan fort gå i fella selv om du tror du ikke kommer til å være utro. Anonymkode: 4ba9e...803 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #19 Skrevet 15. januar 2022 Avslutt forholdet først, så undersøke hvordan ting er med den magiske fyren. Det er den riktige rekkefølgen å gjøre det på. Er dere bare sammen av praktiske grunner så skal du vel gå uansett om denne fyren er magisk eller ikke. Så lenge dere ikke har et sexliv er det bare et spørsmål om tid før du blir tiltrukket av noen andre igjen uansett. Og du, ikke følg folk du er tiltrukket av på instagram når du er i forhold. Det er et valg alle må ta for å kunne ha gode forhold over lang tid, å velge å la være å bevisst fantasere og kikke på andre. Anonymkode: d921c...25e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå