AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #1 Skrevet 14. januar 2022 For 3 år siden spurte min daværende gode venninne om jeg ville være forlover for henne i bryllupet hennes (som skal finne sted i år). Jeg sa selvsagt ja. De siste 3 årene har vi av naturlige årsaker vokst fra hverandre og vi har ikke veldig mye kontakt i dag. Jeg er i tillegg ikke så begeistret for mannen hennes. For noen dager siden tok hun det opp med meg at det føltes feil at jeg skulle være forlover i bryllupet hennes av følgende grunner; Jeg er ikke begeistret for mannen hennes, jeg har visstnok ikke engasjert meg fryktelig over bryllupet, hun føler at vi har vokst fra hverandre og familien hennes har aldri møtt meg så de synes det er rart at jeg skal være forlover. Det føltes visst unaturlig. Jeg skjønner henne jo, men samtidig er jeg lei meg. Har jeg grunn til å være skuffet? Anonymkode: 6b3b5...614
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #2 Skrevet 14. januar 2022 Jeg skjønner henne godt. Anonymkode: 6bfd0...dcc 11
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #3 Skrevet 14. januar 2022 Jeg skjønner på en måte at du er skuffet, samtidig tenker jeg det er veldig bra din venninne tør å ‘dumpe’ deg. Det høres ikke riktig ut å være forlover nå, pga omstendighetene du beskriver. Anonymkode: 6be4d...b08 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #4 Skrevet 14. januar 2022 Høres ut som gode grunner. Anonymkode: 4ed14...199 2
Hippogriff Skrevet 14. januar 2022 #5 Skrevet 14. januar 2022 Du trenger ingen grunn til å føle deg skuffet. Det er din følelse og den eier du selv. Det du skulle trenge en grunn til, er å uttrykke skuffelse overfor henne og på den måten påvirke henne negativt. Og en slik grunn, hennes gjennomtenkte og velbegrunnede refleksjoner tatt i betraktning, har du ikke. 2
Nelja Skrevet 14. januar 2022 #6 Skrevet 14. januar 2022 Synes du seriøst at du burde være forlover når du har gitt uttrykk for at du ikke liker mannen hennes? På det du skriver kan jeg ikke forstå hvorfor du tenker hun skulle ønske å ha deg som forlover nå? 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #7 Skrevet 14. januar 2022 Hun har helt rett. Fair av henne å forklare deg det, i stedet for å bare velge en annen. Anonymkode: c75bf...ffc 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #8 Skrevet 14. januar 2022 Du har selvsagt lov til å være skuffet, men jeg forstår også hennes valg. Anonymkode: cbd85...59a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå