AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #1 Skrevet 14. januar 2022 Hvordan var den, og når startet riene? Anonymkode: 11c44...08c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #2 Skrevet 14. januar 2022 Ja, første gangen var det litt blod på papiret da jeg var på do om morgenen. Første rie kom noen timer senere. Andre gang var det litt nå og da over noen timer, og så gikk vannet. I andre svangerskap hadde jeg små blødninger som lignet tegningsblødning flere ganger fra uke 30 uten at det var det. Jeg vet ikke hvorfor, fødte i uke 40. I første svangerskap var det bare den ene gangen rett før riene startet. Anonymkode: 7e275...686
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #3 Skrevet 14. januar 2022 Skjønner. Jeg bare lurer da jeg nettopp var på toalettet, og hadde rosa blod på papiret sammen med (beklager) utflod…🤢 Anonymkode: 11c44...08c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #4 Skrevet 14. januar 2022 Før første fødsel så fikk jeg tegningsblødning sammen med slimproppen to døgn før jeg fødte. Da hadde jeg hatt modningsrier i to døgn før det igjen og hadde 4 cm åpning når jeg til slutt kom inn på føden. I andre graviditet så gikk slimproppen (masse slim med blod) i uke 35, men jeg fødte allikevel ikke før i uke 39. Anonymkode: 2d1be...fe8
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #5 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Før første fødsel så fikk jeg tegningsblødning sammen med slimproppen to døgn før jeg fødte. Da hadde jeg hatt modningsrier i to døgn før det igjen og hadde 4 cm åpning når jeg til slutt kom inn på føden. I andre graviditet så gikk slimproppen (masse slim med blod) i uke 35, men jeg fødte allikevel ikke før i uke 39. Anonymkode: 2d1be...fe8 Takk for svar Jeg lurer på hva som foregår her. Er plutselig løs i magen, våknet nå med litt løs mage og kvalme. Anonymkode: 11c44...08c
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #6 Skrevet 15. januar 2022 Her startet tegningsblødningen da slimproppen gikk, ca.to døgn før første rie. Jeg hadde mye maserier fra slimproppen gikk/tegningsblødningen startet og fram til første rie. Anonymkode: 7bbde...ab7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #7 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her startet tegningsblødningen da slimproppen gikk, ca.to døgn før første rie. Jeg hadde mye maserier fra slimproppen gikk/tegningsblødningen startet og fram til første rie. Anonymkode: 7bbde...ab7 Hadde du andre tegn også? Har ikke hatt noen rier, men mer og sterkere kynnere bare. Samt at jeg var dårlig i natt med kvalme og dårlig mage Anonymkode: 11c44...08c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå