Gå til innhold

Ny studie viser at jo større penis, jo bedre i følge kvinner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-9932217/Penis-length-makes-difference-sex-study-finds.html

Kvinner ønsker i følge studien minst 16 cm penis hos en langtidspartner. Det er disse mennene som går igjen i forhold, har man, som jeg og mange, rett under 13 cm penis, er det egentlig bare å legge inn årene først som sist. I tillegg nevner jo ikke studien at kvinner diskuterer at de bare må prøve de med 20+ cm penis, og at disse går først i køen fordi de er en seksuell attraksjon i seg selv.

Kvinner forsøker å downsize preferansene fordi de vil holde markedet åpent, det er ikke alltid en mann med penis på 16+ cm er tilgjengelig, og man vil ikke åpenlyst snakke ned b-laget av menn offentlig fordi dere frykter at de skal trekke seg unna i stedet for at de kan stå klare i bakhånd.

Så er det latterliggjøringen av de mindre penisene på venninnekvelder med litt for mye hvitvin, alle vet at dette forekommer selv om det ikke sies høyt. Det blir raskt litt knising over at mannen egentlig ikke strekker helt til i sengen, latter og fliring og lengsel etter de virkelig store mennene.

Anonymkode: a623e...1ae

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Anonymkode: 86693...020

• Liker 1
Skrevet

«Lead study author Professor David Veale has stressed the results 'should not be misinterpreted as meaning that increasing penile length in a normal man will increase sexual pleasure in women'.

'That would be a completely different study,' he said. »

Anonymkode: 3e419...009

• Liker 5
Skrevet

Ikke drit deg ut, ts. 

Anonymkode: 3e419...009

• Liker 2
Skrevet

Hvordan kan lesbiske da være de som har best sex? Kvinner har ikke kuk engang. For en idiotisk artikkel. 

Anonymkode: 30d0b...826

• Liker 6
Skrevet

Jeg har aldri noensinne vært på en eneste fest eller venninnekveld der penisstørrelse har vært tema.

• Liker 11
Skrevet

Jada for vi kvinner har ikke bedre å snakke om enn lengde på penisene til mennene vi ligger med. 
Helt ærlig så kunne jeg ikke brydd meg mer. Så lenge fyren vet hva han gjør og tilfredsstiller meg. Trenger ikke en stor kuk for å tilfredsstille en dame. 

Anonymkode: b4f40...1ea

• Liker 8
Skrevet

Har aldri vært på en venninnekveld eller fest hvor penisstørrelse er et tema. Dette er nok nok en ting dere menn har fått for dere fordi dere sliter med lav selvfølelse. Lær deg å bruke penisen (og særlig munn og fingre) så skal du se det går så bra så. 

Anonymkode: 17519...16b

• Liker 11
Skrevet

Men... er det vi tror er en 16cm penis faktisk 16cm?

Anonymkode: 1823e...c6d

• Liker 1
Skrevet

Hehe, typisk mann-med-stor-kuk-ingen-vil-ha-innlegg. Damer fantaserer ikke om kuken din slik menn fantaserer vilt og hemingsløst om den deilige fitta til dama. Ikke en gang mensen stopper matlysten til en mann, ikke overfør denne lysten til kvinner. Kuken er ingen attraksjon, damer kan i verste fall drømme litt frekt, men det er om den trygge kuken til typen. Deal with it. Du får slepe pølsa di rundt til du endelig finner noen. Jada, noen vil ha big dick, size queens fins, men de er ikke gutttas drøm, og det er ikke fordi de selv har vanlig penisstørrelse.

Anonymkode: a4379...720

• Liker 7
Skrevet

Jeg  har heller aldri diskutert penisstørrelse med venninner. Det er helt andre egenskaper som blir diskutert når vi baksnakker menn. Penis er uinteressant.

Den eneste jeg har hørt som har snakket om størrelsen til en mann, var faktisk en annen mann.

Hvorfor tror menn at damer er så opptatt av penis??? Det er i hovedsak menn som er opptatt av penis.

Anonymkode: 16554...97d

• Liker 7
Skrevet

Veldig merkelig undersøkelse. De satte ring på penis for å redusere lengden som penetrerte dama.

Og så konkluderte de med at jo mindre del av penis som penetrerte dama, jo mindre nytelse.

Konklusjonen er jo på bærtur.

Jeg liker hard og røff sex. Jeg liker lyden av at han treffer meg når han kjører hardt. Kropp mot kropp. Den klaskende lyden av røff lidenskap.

Hvis han ikke kunne ha kjørt den helt inn helt til kroppen hans treffer min, så hadde det helt klart redusert nytelse for meg. F.eks dersom han var så lang at han bunner og måtte være forsiktig. Eller hvis han hadde en ring rundt penis som stoppet ham. Det hadde helt klart redusert nytelse for meg. Dusteundersøkelse.

Anonymkode: 16554...97d

• Liker 5
Skrevet
Sitat

To learn whether size does matter, they recruited 12 sexually active heterosexual couples with no problems in the bedroom.  

Så det var par som allerede kjente hverandre, og visste hva som gledet den andre. 

Og sorry, men 12 stykk, utgår ikke en stor nok studie for å si noe som helst sikkert. 

• Liker 6
Skrevet

Altså, jeg aner ikke hvor mange ca penisen til mine partnere har vært. Litt under middels og middels vil jeg tro. Kanskje en var litt større. Jeg har aldri brydd meg, vært altfor opptatt av å gi og få nytelse.

Jeg har heller aldri opplevd at penisstørrelse har vært et diskusjonstema når jeg har vært på venninnekveld eller ellers. Klarer altså ikke relatere til dette. 

Anonymkode: 40eab...4b9

• Liker 1
Skrevet
Rosa Dartle skrev (1 time siden):

Jeg har aldri noensinne vært på en eneste fest eller venninnekveld der penisstørrelse har vært tema.

Det har jeg! 😃😃

Anonymkode: b3a81...eef

• Liker 1
Skrevet

Dere kvinner kan jo stille spørmålet: Vet du som mann, hva en kvinne sier når hun får en storkar inni seg?... det blir som regel stille noen sekunder, så kommer et usikkert svar: neei? hva da?   Dere skjønner sikkert hvorfor svaret ble nei😂😂

• Liker 3
Gjest Dustete
Skrevet

Jeg tror det finns like mange jentevennegjenger som penisstørrelse og sånt er helt vanlig "jentesnakk" som taperguttegjenger med paradise hotel holdninger.

Skrevet

1. Noen foretrekker store, andre små. De fleste av oss foretrekker mannen, 

2. i min venninnegjeng snakker vi aldri om kuk, vi har andre, mer interresante ting å snakke om.

• Liker 3
Skrevet
3 hours ago, Jentadi said:

2. i min venninnegjeng snakker vi aldri om kuk, vi har andre, mer interresante ting å snakke om.

Det tror jeg rett og slett ikke noe på.

Anonymkode: 4e7b8...2f9

• Liker 3
Skrevet

Aldri snakket om størrelse med noen venninne..

Så trist det er så mange menn som sliter pga opphenget på størrelsen sin.

Like trist at det er helt gyldig å kjøre vitser om småpeniser og hinting om at stor er best i samfunnet generelt. Har du stoppet opp for gode vitser dra en om hu feite dama, kona som er ett troll, eller fyren med liten penis. Og gjør folk så usikre som mulig i prosessen. Det burde være sosialt selvmord å dra en spøk om penisstørrelse slik det er blitt med vekt. 

Og utrolig trist når den som sliter selv leter frem greier som skal bevise egen redsel : min penis er liten : damer vil le av meg, livet er over og her er beviset.

ikke rart de tror det med all den j lite morsomme humoren noen tillater seg rundt tema

Dere som irriterer dere over all penisangsten her inne : ha medfølelse. 
Mange ser med håpløshet på engen størrelse virker det som

Anonymkode: 3ed8e...286

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...