Gjest agjest Skrevet 18. oktober 2005 #1 Skrevet 18. oktober 2005 Ser ut som kombiskapet mitt har tatt kvelden. Det lyser ikke på indikatorlampa og det er helt stille. Dro det fram og støvsugde ribbene bak i tilfelle det var en termostat som hadde slått ut. Da lyste lampa en liten stund, men nå er den slukket igjen. Lyset inne i kjøleskapet går på og det holder seg heldigvis kaldt en stund. Er det håp? Kan sånt repareres eller er det bare å kjøpe et nytt. Det er et 8 år gammelt Elektrolux.
Gjest Violetta Skrevet 18. oktober 2005 #2 Skrevet 18. oktober 2005 Sjekk ledningene, kanskje det bare er en som er løs?
Gjest agjest Skrevet 18. oktober 2005 #3 Skrevet 18. oktober 2005 Det har jeg sjekka og det er strøm. Lyset inni skapet går på også.
Nella Skrevet 18. oktober 2005 #4 Skrevet 18. oktober 2005 Lyspæra for indikatorlampa som er gåen kanskje?
Gjest agjest Skrevet 18. oktober 2005 #5 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg håper i det lengste at det bare er noe sånt. Lyset inni skapet virker jo, men det er mistenkelig stille. Det pleier å dure litt.
Nella Skrevet 18. oktober 2005 #6 Skrevet 18. oktober 2005 Sjekket temp og alt er ok da? Ring et serviceverksted å hør hva det evnt koster å bytte ei pære (ikke billig antagelig...)
Gjest Violetta Skrevet 18. oktober 2005 #7 Skrevet 18. oktober 2005 Du kan vel kjenne om kjøleelementet er kaldt?
Gjest agjest Skrevet 19. oktober 2005 #8 Skrevet 19. oktober 2005 Takk for svar. Sjekka det da jeg sto opp. Lyset går fortsatt på i kjøleskapet og det er kaldt nok både i fryser og kjøleskap. Men det er fortsatt musestille. Om det bare er pæra i indikatorlampa som er gått så er det ikke så farlig, men jeg skal holde litt øye med det framover. Tenkte faktisk på det her om dagen at det begynner å bli gammelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå