Gjest agjest Skrevet 18. oktober 2005 #1 Del Skrevet 18. oktober 2005 Ser ut som kombiskapet mitt har tatt kvelden. Det lyser ikke på indikatorlampa og det er helt stille. Dro det fram og støvsugde ribbene bak i tilfelle det var en termostat som hadde slått ut. Da lyste lampa en liten stund, men nå er den slukket igjen. Lyset inne i kjøleskapet går på og det holder seg heldigvis kaldt en stund. Er det håp? Kan sånt repareres eller er det bare å kjøpe et nytt. Det er et 8 år gammelt Elektrolux. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 18. oktober 2005 #2 Del Skrevet 18. oktober 2005 Sjekk ledningene, kanskje det bare er en som er løs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agjest Skrevet 18. oktober 2005 #3 Del Skrevet 18. oktober 2005 Det har jeg sjekka og det er strøm. Lyset inni skapet går på også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 18. oktober 2005 #4 Del Skrevet 18. oktober 2005 Lyspæra for indikatorlampa som er gåen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agjest Skrevet 18. oktober 2005 #5 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg håper i det lengste at det bare er noe sånt. Lyset inni skapet virker jo, men det er mistenkelig stille. Det pleier å dure litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 18. oktober 2005 #6 Del Skrevet 18. oktober 2005 Sjekket temp og alt er ok da? Ring et serviceverksted å hør hva det evnt koster å bytte ei pære (ikke billig antagelig...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 18. oktober 2005 #7 Del Skrevet 18. oktober 2005 Du kan vel kjenne om kjøleelementet er kaldt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agjest Skrevet 19. oktober 2005 #8 Del Skrevet 19. oktober 2005 Takk for svar. Sjekka det da jeg sto opp. Lyset går fortsatt på i kjøleskapet og det er kaldt nok både i fryser og kjøleskap. Men det er fortsatt musestille. Om det bare er pæra i indikatorlampa som er gått så er det ikke så farlig, men jeg skal holde litt øye med det framover. Tenkte faktisk på det her om dagen at det begynner å bli gammelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå