Gå til innhold

NRK Super skal vise Family Guy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest at NRK Super skal begynne å vise den amerikanske animasjonsserien Family Guy til våren. Jeg er helt satt ut! Hvordan i all verden kan man tillate at sånne serier vises på en barnekanal?! Er de bak NRK Super klar over at de er i ferd med å vise norske barn bl.a. voksne menn som drikker seg fulle og en snakkende hund som både er alkoholiker og narkoman?! Og ikke minst, vold, banning og sex! Jeg er rett og slett sjokkert! Får mest lyst til å ringe NRK og sende inn en klage! Hva tenker dere om dette her?

Anonymkode: 31ae6...059

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har du lest det? Når jeg googler kommer det ikke opp noe info om det. 

Anonymkode: 4cf4f...526

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har lest at NRK Super skal begynne å vise den amerikanske animasjonsserien Family Guy til våren. Jeg er helt satt ut! Hvordan i all verden kan man tillate at sånne serier vises på en barnekanal?! Er de bak NRK Super klar over at de er i ferd med å vise norske barn bl.a. voksne menn som drikker seg fulle og en snakkende hund som både er alkoholiker og narkoman?! Og ikke minst, vold, banning og sex! Jeg er rett og slett sjokkert! Får mest lyst til å ringe NRK og sende inn en klage! Hva tenker dere om dette her?

Link?

Tviler på at det stemmer. Family Guy er tegnefilm for voksne, ikke for barn. 

Anonymkode: fd523...bc2

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Leste du dette i en tilfeldig facebook-post?

Anonymkode: 95c95...891

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Family Guy er tegnefilm for voksne, ikke for barn.

Nettopp, det er derfor jeg blir så provosert at norske barn skal få se sånt!

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts

Og hvor leste du dette? 

• Liker 6
Skrevet

Og fakta er en fin bil..

Anonymkode: 4d7a7...a84

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts

Det er ikke hold i påstanden din, om du ikke klarer å henvise til kilder. Så slutt å spre usanne rykter :) 

Anonymkode: e93f9...147

• Liker 11
Skrevet

Jeg har også lest dette på ulike forum

Anonymkode: 636b4...58c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har også lest dette på ulike forum

"ulike forum", "ett eller annet sted på nettet", "i en gruppe jeg er med i på FB". .....

Det holder ikke som fakta. 

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

"ulike forum", "ett eller annet sted på nettet", "i en gruppe jeg er med i på FB". .....

Det holder ikke som fakta. 

Selv om jeg ikke linker til såkalt "mainstrem media" så er det likevel sant og ofte mer sant enn "mainstrem media"

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Selv om jeg ikke linker til såkalt "mainstrem media" så er det likevel sant og ofte mer sant enn "mainstrem media"

Ok? Så om jeg nå går inn på Reddit og skriver: "jeg har lest på Norges største forum at NRK Super skal vise Family Guy", så tenker du det er veldig plausibelt.

Jeg tror dette er løgn og fanteri. Én ting er at serien er laget for voksne, en annen ting er at den helt åpenbart ville vært altfor dyr for NRK å kjøpe inn. De har mistet mange utenlandske barne- og voksenserier til Netflix allerede. De klarer neppe å overby dem på en serie som er så stor som Family Guy...

Anonymkode: dc4e9...16b

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Men for faen! Du linker ikke til noen ting! Det er det folk etterlyser her. En kilde. Om det så er dassveggen på din lokale ungdomsskole.

• Liker 15
Skrevet

Om så er så er nrk super en kanal for voksne etter ett visst klokkeslett, da er det nrk3. Husker ikke om det er fra 19,20,21....

• Liker 2
Skrevet

Mange som er påvirket av "manipulative" media her. Hva med å google selv istedet for å bare ta alt som står på dagbladet?

• Liker 3
Skrevet

Det tviler jeg på. Nrk super viser innhold for barn

• Liker 2
Skrevet

Herregud. Det er klart de ikke skal det. 

Anonymkode: 5c632...db1

• Liker 3
Skrevet

Tenker at du kan ta det med ro. Det høres ut som rykter uten hold i. Jeg fant ikke noen kobling mellom denne serien og nrk da jeg googlet i hvert fall

Anonymkode: 69d43...f43

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mange som er påvirket av "manipulative" media her. Hva med å google selv istedet for å bare ta alt som står på dagbladet?

Man kan ikke google etter noe som ikke finnes 🙂 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...