AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #1 Skrevet 14. januar 2022 Jeg hadde Tryg før men syns de var litt dyre på bilforsikringen, men så har jeg katt og da jeg hadde den til dyrlegen fikk jeg utbetalt forsikringspengene etter få dager. Jeg byttet til Codan forsikring da de var billigere på innbo og bil og dyr, men jeg hadde katten til dyrlegen 2 juledag i fjor, og først i dag fikk jeg forsikringspengene utbetalt etter flere ganger purring på telefonen til dem. Dette er for kjipt og for lang tid syns jeg. dessuten trakk dem mer enn egenandelen som Tryg hadde. Jeg skal flytte snart og må endre på forsikring på innbo da. Men jeg vet ikke hvilket selskap som er lavest i pris og best på utbetalinger. Jeg har uføretrygd så jeg har ikke all verdens å rutte med. Noen som har gode tips til meg? Anonymkode: b05ba...f92
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #2 Skrevet 14. januar 2022 Lavest i pris og best på utbetalinger Jo bedre forsikring du har jo høyere utbetaling. Men bedre forsikringer koster jo mer… Anonymkode: 78401...178
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #3 Skrevet 15. januar 2022 Jeg har Storebrand, har også katt. Men har aldri trengt å bruke forsikringen, så kan ikke svare på hvor gode er på utbetaling. Men prisen syns jeg er bra. Anonymkode: ed006...17a
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #4 Skrevet 15. januar 2022 Mitt tips er å forsikre katten for seg selv i agria. Billig,rask utbetaling og man har gratis tilgang på veterinær konsultasjon 365 dager i året på videosamtale via ders egen app agria vet guide. Anonymkode: beab6...9f1 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #5 Skrevet 15. januar 2022 KLP om du er kommunalt ansatt. Anonymkode: b821d...a41
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #6 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mitt tips er å forsikre katten for seg selv i agria. Billig,rask utbetaling og man har gratis tilgang på veterinær konsultasjon 365 dager i året på videosamtale via ders egen app agria vet guide. Anonymkode: beab6...9f1 Billig??? De er tre ganger så dyre som mitt nåværende selskap, og de er MESTERE på å vri seg unna. Jeg vil absolutt fraråde Agria på det sterkeste, etter egen erfaring, og mange andre skrekkhistorier fra andre som har vært kunder der. Anonymkode: ea8e0...e91
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #7 Skrevet 16. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 15.1.2022 den 20.45): Billig??? De er tre ganger så dyre som mitt nåværende selskap, og de er MESTERE på å vri seg unna. Jeg vil absolutt fraråde Agria på det sterkeste, etter egen erfaring, og mange andre skrekkhistorier fra andre som har vært kunder der. Anonymkode: ea8e0...e91 Jaha. Jeg har hatt nesten ti saker med Agria i 2021 og ingen av de ble det noe problemet med. 100% problemfritt faktisk. Veterinær sendte direkteooogjør, Agria betalte sin del og sendte resten, 15%, til meg. Jeg hadde regninger på nesten 40.000 og agria dekket nesten 30.000. Jeg vil si de er billige ja hvis du trenger de, og det vet du aldri. Betaler ca 2500 i året med 15% egenandel og 30.000 i forsikringssum+medisiner. Kommer aldri til å vurdere noen andre enn agria. Har man derimot råd til å feks betale 25.000 der og da for en operasjon feks, så er det jo bare å gjøre det, og vente på etterbetaling av forsikringssum. Men mange av hos har ikke den muligheten og da må man ha en forsikring som har direkteooogjørsavtale. Anonymkode: 6b75c...12d
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #8 Skrevet 16. januar 2022 Varierer mye med bil, du må nesten sjekke ulike selskaper selv. Anonymkode: 665ef...e3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå