AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #1 Skrevet 14. januar 2022 Hei! Som tittelen sier: Hva ville du laget eller servert som middag på en date, spesielt om du ikke kjente personen spesielt godt fra før av? Her snakker vi aldersgruppen 25-40 år Anonymkode: 97676...771
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #2 Skrevet 14. januar 2022 Noe lett som ikke gjør ham trøtt og dorsk etter maten. Anonymkode: efcb2...6d1 2
exictence Skrevet 14. januar 2022 #3 Skrevet 14. januar 2022 Denne kanskje? https://www.nrk.no/mat/kylling-i-flotesaus-med-hvitlok-og-estragon-1.14296447
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #4 Skrevet 14. januar 2022 https://kiwi.no/oppskrifter/fisk/laks/laks-eller-orret-med-syltet-rodlok-og-nudelsalat/ Anonymkode: ff419...120
A-hunter Skrevet 14. januar 2022 #5 Skrevet 14. januar 2022 Min erfaring er at det ikke er så nøye hva det er. Det viktigste er at hun kan sitte ved kjøkkenøya og se at maten blir laget. Menn som kan (late som ihvertfall) og liker (ekte) å lage mat har en helt åpenbar (god) effekt på noen (flere) kvinner. 5
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #6 Skrevet 14. januar 2022 Det viktigste: Noe som ikke er grisete å spise. Anonymkode: 9d2cb...397 4
Vimsepims Skrevet 14. januar 2022 #7 Skrevet 14. januar 2022 Noe du er god på, gjerne din signatur-rett. 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #8 Skrevet 14. januar 2022 Noe du selv liker og er god på å lage. Det du serverer bør speile den du er og være mat du normalt spiser. A-hunter skrev (1 time siden): Min erfaring er at det ikke er så nøye hva det er. Det viktigste er at hun kan sitte ved kjøkkenøya og se at maten blir laget. Menn som kan (late som ihvertfall) og liker (ekte) å lage mat har en helt åpenbar (god) effekt på noen (flere) kvinner. Helt riktig! Og en voksen mann som ikke kan lage noe som helst mat har virkelig dårlige odds. Har opplevd å bli servert Toro tomatsuppe en gang,😳 Det er greit når 11-åringen min lager middag, men ikke en mann (og pappa) på 40+. Anonymkode: 09723...8c4 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #9 Skrevet 15. januar 2022 Nachos - gøy å se hvordan man forholder seg til mat spesielt når det er litt mer fingermat. Tør man å spise det sånn eller bruker man kniv og gaffel. Godt er det og og litt casual. Øl til passer og fint Anonymkode: e065b...1f6 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #10 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hei! Som tittelen sier: Hva ville du laget eller servert som middag på en date, spesielt om du ikke kjente personen spesielt godt fra før av? Her snakker vi aldersgruppen 25-40 år Anonymkode: 97676...771 Jeg lagde søtpotetcurry med kokosris på en date for noen uker siden og det slo godt ann Anonymkode: aff3f...3c2 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #11 Skrevet 16. januar 2022 Kanskje pizza. Hadde laget deig på forhånd og kjøpt inn diverse ingredienser. Gjerne både hvit pizza og tomatsaus. Da kunne vi laget den sammen og bestemt fyllet. Da finner man mye ut om personen også. Liker han å prøve noe nytt? Tar han initiativ til å hjelpe? Sier han hva han ønsker, eller er han tilbakeholden og lar meg bestemme alt? Er han barnslig kresen? Det samme gjelder forsåvidt taco også. Ellers synes jeg chilli con carne er godt og kosemat. Langtidskoker høyrygg i stedet for kjøttdeig. Det er mye bedre, men det er også en rett som er avslappet og uformell. Tortillachips,rømme, hjemmelaget salsa og guacamole til. Anonymkode: 1e8a5...6b3
Ugresset Skrevet 16. januar 2022 #12 Skrevet 16. januar 2022 Jeg ville laget min egenkomponerte og etter min smak perfekte pasta bolognese. Helt sikkert hverdagslig og kjedelig for mange, men hvis ikke han likte denne retten hadde vi ikke hatt noe framtid uansett, så greit å finne ut av på første date. Eventuelt skulle han vært helt utrolig for dette er noe jeg lager veldig ofte og virkelig nyter. Date nr to og tre derimot kunne jeg fint laget noe finere og mer avansert. 🍝 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå