AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #1 Del Skrevet 14. januar 2022 Jeg synes jeg har symptomer på eggløsning; mer utflod (hvit som legger seg oppå papiret, litt "stretchy") og stikninger på den ene siden/ene eggstokken. Får blinkende smiley på Clearbluetest. Testet med en strimmel fra Normal da jeg kom fra jobb, da var det ikke antydning til strek en gang. Det skal sies at urinen jeg testet med ikke hadde vært i blæra i minimum 3 timer og var nok også ganske utvannet. Kan det være årsaken til at det ikke ble strek? Er det eventuelt noen som har opplevd å ha eggløsningssymptomer, ikke fått positiv EL-test, men likevel blitt gravid? Anonymkode: 649b9...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #2 Del Skrevet 14. januar 2022 Jeg opplevde det ved de fleste sykluser. Alle tegn på eggløsning, og blinkende smiley. Gikk da noen dager til med blinkende smiley før det ble utslag. Testen har begynt å oppdage økning, så da er den mest sannsynlig rett rundt hjørnet. Jeg opplevde å at den oppdaget økning før enkelte strimmel-tester, husker ikke hvem. Blitt gravid flere ganger. Anonymkode: 4b43e...010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #3 Del Skrevet 14. januar 2022 Jeg har eggløsningsslim i opp til en uke før eggløsning. Det kan jo være at det er noe på gang men det drøyer noen dager til før testen blir positiv. Anonymkode: bbf23...a6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå