AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #1 Skrevet 14. januar 2022 Jeg har over et par år hatt energikonto fra LOS, men denne avtalen legges ned nå på nyåret. I posten fikk jeg en sluttregning fra energikonto på 1800 kroner, mens jeg på nettsidene fant en faktura på over 2000 kroner. Forfallsdato var 21.januar på den første, og 26.januar på den andre. Samtidig står det på nettsidene at regningen på 18oo kroner er betalt og at forfallsdato på den var i slutten av desember. Mens på energikontoen står det at jeg er skyldig 1800 kroner. I tillegg er kontonummerne helt forskjellige, det samme med kid-nummer. Siden energikonto ble avsluttet på nyåret og jeg visste om dette i desember betalte jeg inn akkurat det jeg skyldte slik at det skulle være i orden. Nå blir jeg bare usikker og forvirret, for det kan jo ikke være slik at jeg må betale begge.. Noen som har liknende problemstilling som har hatt energikonto? Anonymkode: 531eb...441
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #2 Skrevet 14. januar 2022 Hva sa strømleverandøren da du spurte dem da? Anonymkode: cd0b5...48f
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #3 Skrevet 14. januar 2022 Hvorfor ringer du dem ikke og spør? Anonymkode: 78b4b...0ea
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #4 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hvorfor ringer du dem ikke og spør? Anonymkode: 78b4b...0ea Stengte kl 15.30. Jeg har sittet i kø nå i 3t51min og er 59 i kø..... Anonymkode: 4f85c...3f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå