Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2002 #1 Del Skrevet 12. oktober 2002 Jeg leste her at det er enkelte damer/kvinner som hadde problemer med "å få noe dressur på mannen i senga".At mannen trodde de var noen gode elskere ,kvinnene sier rake motsetningen. Man kan lese seg til å bli en super elsker som man kan lese seg til mye annet.Man kan bli en god elsker hvis man bare leser de riktige bøkende. Var en egoistisk fyr ,damer liker ikke ordet egoistisk,elendig elsker som trodde at jeg var en super elsker. Hvis man forstår hva en kvinne ønsker og tenker har man kommet langt. "Det du ga var hva du fikk,kun det tapte evig eies." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 12. oktober 2002 #2 Del Skrevet 12. oktober 2002 Nåja, boklektyre kan nok gjøre deg til en bedre elsker, men man må huske på at teori og praksis kan meget godt ligge et stykke fra hverandre. Har lest mye selv, men man oppdager jo hele tiden at verden ikke bare er svart og hvit.... For min del er det eneste som teller erfaring... nettopp det man klarer å ta med seg videre fra hver enkelt partner og ta lærdom av all utprøving. Dette kombinert med interessant lesning, kan muligens gjøre susen. Man må også være klar over en annen ting. Selvom man har fått høre at man er en god elsker av en partner, er det ikke sikkert at neste vil føle det på samme måten. For at man skal ha skikkelig god sex, må selve grunnlaget være til stede, nemlig kjemi. En elendig elsker for deg, kan være god for en annen. Hovedpoenget i selve sexen er å være oppmerksom på partnerens signaler og behov. Det er å innånde all kunnskap om hvordan hun reagerer på hver enkelt berøring, hvert enkelt ord, hver enkelt variasjon. Dersom man klarer den vanvittige oppdagelsesferden en kvinnekropp er, vil man nok bli en god elsker for akkurat denne kvinnen. En annen kvinne kan oppleve ting på en helt annen måte, så man legger på en måte ut på en ekspedisjon hver eneste gang man møter ei ny jente. Det er jo dette som gjør det hele så vanvittig spennende! Det sistnevnte kan ingen bok lære deg, siden hver kvinne er såpass forskjellig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. oktober 2002 #3 Del Skrevet 12. oktober 2002 Enkelte menn er oppskrytt for å si d sånn... Men generelt er jeg meget fornøyd m de menn jeg har vært i seng m!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå