AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #1 Skrevet 14. januar 2022 Men nå vet jeg ikke hvordan forholde meg til personen videre. Blir like skuffa hver gang det spørsmålet kommer opp fra menn. Men skjønner jo at det er det det går i! Jo fler jo bedre liksom. Må være en greie for de ekstroverte; kjeder seg når det blir samme personen hele tiden🙃 Anonymkode: 433ad...2cc 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #2 Skrevet 14. januar 2022 Dere er tross alt bare FF, så hvorfor ikke inkludere flere når dere ikke er i et forhold uansett. Han puler nok på andre også når han ikke er med deg. Anonymkode: c2783...ca9 3
umAxa Skrevet 14. januar 2022 #3 Skrevet 14. januar 2022 Nja, ekstrovert er ikke katalysatoren her. Det er nok det at mannen du har rotet deg opp i er kjekkas nok til å ha flere enn bare en kvinne. Som FF er det ingen eksklusivitet i den sosiale kontrakten, så dette må du bare finne deg i, eller finne noen andre som vil ha eksklusivitet; det samme som deg. Hvis han vil ha trekant, får han det nok sikker til, men da uten deg 🤷♂️ 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #4 Skrevet 14. januar 2022 Hvorfor blir du skuffa over det..? Er jo bare å si nei, det er ikke noe for meg. Veldig rart å bli skuffa eller lage en problemstilling ut av dette, synes jeg. Anonymkode: 5eeb8...e1e 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #5 Skrevet 14. januar 2022 umAxa skrev (11 minutter siden): Nja, ekstrovert er ikke katalysatoren her. Det er nok det at mannen du har rotet deg opp i er kjekkas nok til å ha flere enn bare en kvinne. Som FF er det ingen eksklusivitet i den sosiale kontrakten, så dette må du bare finne deg i, eller finne noen andre som vil ha eksklusivitet; det samme som deg. Hvis han vil ha trekant, får han det nok sikker til, men da uten deg 🤷♂️ Føler jo det er press på meg, tror ikke han kan velge å vrake🤷♀️ Men er vel naiv som vanlig.. Grunnen til at man blir skuffet er jo fordi man ikke er «nok». Men har jo forstått at enkelte menn fort kjeder seg i senga og må ha det mer ekstremt etterhvert. Anonymkode: 433ad...2cc 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #6 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Grunnen til at man blir skuffet er jo fordi man ikke er «nok». Men har jo forstått at enkelte menn fort kjeder seg i senga og må ha det mer ekstremt etterhvert. Anonymkode: 433ad...2cc Pfft så rare tanker. Er jo bare noe spennende å oppleve. Betyr ikke at du ikke er nok eller at han kjeder seg. Ikke er det spesielt ekstremt heller. (Nei jeg har heller ikke trekanter) Anonymkode: 5eeb8...e1e
umAxa Skrevet 14. januar 2022 #7 Skrevet 14. januar 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Føler jo det er press på meg, tror ikke han kan velge å vrake🤷♀️ Men er vel naiv som vanlig.. Grunnen til at man blir skuffet er jo fordi man ikke er «nok». Men har jo forstått at enkelte menn fort kjeder seg i senga og må ha det mer ekstremt etterhvert. Anonymkode: 433ad...2cc Ingen kan kreve din seksuelle deltagelse, så her må du ikke gi etter for press. Men hvis dere er frie og kan gjøre som man vil, så kan han også gjøre som han vil med andre hvis ikke du vil. Når det kommer til din skuffelse, så er du er "nok" for fleste menn, men litt kynisk sett så kan ikke fleste menn få til en trekant uten at de er attraktiv hos flere kvinner i utgangspunktet. Så ta det for hva det er verdt.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #8 Skrevet 14. januar 2022 Føler det er litt annerledes når en ff spør enn en kjæreste man er eksklusiv med. Tenker at ff er en god relasjon til å teste ut slike seksuelle leker med. Men du må jo selv avgjøre hva du vil delta på og ikke. Et nei skal respekteres ig du skal ikke bli presset til å gjennomføre trekant. Anonymkode: 0df10...a4f 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #9 Skrevet 14. januar 2022 Det er jo noe av det fine med ff relasjoner. Man kan eksperimentere, leke og kose seg uten noen bindinger. Liker du ikke sexen med ham bytter du han bare ut med en annen. Anonymkode: 74f93...09c 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #10 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler jo det er press på meg, tror ikke han kan velge å vrake🤷♀️ Men er vel naiv som vanlig.. Grunnen til at man blir skuffet er jo fordi man ikke er «nok». Men har jo forstått at enkelte menn fort kjeder seg i senga og må ha det mer ekstremt etterhvert. Anonymkode: 433ad...2cc Du er jo uansett bare nok til å ha sex med. Anonymkode: a9090...26a 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #11 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere er tross alt bare FF, så hvorfor ikke inkludere flere når dere ikke er i et forhold uansett. Han puler nok på andre også når han ikke er med deg. Anonymkode: c2783...ca9 Æsj, er FF-relasjoner flest ikke eksklusive? Hva er da poenget, da kan man nesten like gjerne ligge med en ny hver helg. Anonymkode: 4812c...9e0 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #12 Skrevet 14. januar 2022 Vet du da? Jeg datet en fyr i sommer som maste om 3some og anal sex før vi egentlig var "sammen" Synes det vitner om litt lav empati, og kansje litt sånn 40 års krise opplegg "må prøve alt før jeg blir for gammel" Å ville "gå så langt" med en person man kanskje føler at man ikke egentlig stoler 100% på, eller har skikkelige følelser for synes jeg ikke er helt sunt, eller omtenksomt foreslått. I så fall burde han ha sagt. Jeg dater en nå og er veldig forelska, og skulle jeg delt han med noen så tror jeg ikke at jeg hadde likt det i det hele tatt. Tanken gjør meg egentlig litt kvalm. Anonymkode: f846f...fa8 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #13 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): . I så fall burde han ha sagt. spurt annerledes, mente jeg her. ikke bare si at "jeg vil prøve det" men være litt omtenksom. ihvertfall ikke presse deg. Anonymkode: f846f...fa8
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #14 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Æsj, er FF-relasjoner flest ikke eksklusive? Hva er da poenget, da kan man nesten like gjerne ligge med en ny hver helg. Anonymkode: 4812c...9e0 fatter ikke at folk orker jeg Anonymkode: f846f...fa8 1
Vimsepims Skrevet 14. januar 2022 #15 Skrevet 14. januar 2022 Kunne jo vært artig å teste reaksjonen hans om du hadde svart at du gjerne ville se han suge og bli tatt bak av en mann, og at trekant var en kjempeidé...! 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #16 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): fatter ikke at folk orker jeg Anonymkode: f846f...fa8 Nei, sant. Trodde hele poenget var å ha en fast partner så man hadde tilgang på sex men slapp å utsette seg for sykdomsrisiko. Anonymkode: 4812c...9e0 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #17 Skrevet 14. januar 2022 Vimsepims skrev (5 minutter siden): Kunne jo vært artig å teste reaksjonen hans om du hadde svart at du gjerne ville se han suge og bli tatt bak av en mann, og at trekant var en kjempeidé...! Han spurte om det var aktuelt med mann eller dame.. jeg ble veldig overrasket, men samtidig litt mindre skuffet enn om det gjaldt kun dame🥲 Anonymkode: 433ad...2cc
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #18 Skrevet 14. januar 2022 Har også fått dette spørsmålet fra noen ff eller kortvarige bekjentskaper. Alltid sagt nei, da jeg ikke kan tenke meg det. Virker ekkelt på meg. Det var en jeg hadde rotet med en gang som gjerne ville komme flere ganger til meg. Jeg hadde ikke noen andre faste da så tenkte kanskje det kunne være noe. Men når han plutselig spurte om jeg hadde en venninne som kunne tenke seg å ha sex med oss ble jeg helt satt ut. Vi hadde jo ikke engang hatt sex enda (bare klint en gang for lenge siden). Jeg har jo selvsagt ingen venninner jeg ville spurt om noe sånt, hvem har det liksom? Det gjorde at jeg mistet den lille lysten jeg hadde til å møte han. Det kom liksom helt ut av det blå også. Jeg hadde aldri nevnt noe om ønsker i den retning noen gang. Så synes ikke det er noe bedre når en ff kommer med sånt forslag uten videre enn i et vanlig kjæresteforhold. Anonymkode: d1ae7...9a7 3
blaffen Skrevet 14. januar 2022 #19 Skrevet 14. januar 2022 Skal man først ha trekant må det da være enklere med en ff enn en 'ekte' kjæreste? En kjæreste vil jeg helst ikke dele med noen men en ff er jo mer en kamerat og mindre ekslusivt, ideell for eksperimenter. 😄
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #20 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men nå vet jeg ikke hvordan forholde meg til personen videre. Blir like skuffa hver gang det spørsmålet kommer opp fra menn. Men skjønner jo at det er det det går i! Jo fler jo bedre liksom. Må være en greie for de ekstroverte; kjeder seg når det blir samme personen hele tiden🙃 Anonymkode: 433ad...2cc Det blei jeg også spurt om da jeg hadde elsker. Men jeg satte foten ned og sa at jeg ikke ville. Var derfor jeg sluttet med å ha elsker også Anonymkode: 4b43e...b56 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå