Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2005 #1 Skrevet 18. oktober 2005 Min samboer er arbeidsledig og har det ikke lett for tiden. Han blir fort sint og skylder på at jeg bare fokuserer på meg og meg hele tiden. Men det er fordi jeg akkurat har fått meg jobb og han er den jeg prater med om alt mulig. Jeg kan forstå at dette er sårt for han å høre på, men hva skal jeg gjøre? Skal jeg la være å fortelle om positive ting som skjer i livet mitt fordi han kan bli såret? En annen ting er at jeg ikke kan spør hvordan han har hatt det i dag, fordi da blir han kjempe sint... Jeg forstår han har det vanskelig, men hva kan jeg gjøre/ si?
Gjest Gitte Skrevet 18. oktober 2005 #2 Skrevet 18. oktober 2005 Vet hvordan du har det. Det tærer på humøret til folk å gå arbeidsledige. Min kjære var arb.ledig i 1 år, og det var vanskelig for både han og meg. Syns det er dårlig av han å bli sint fordi du spør hvordan han har det, eller at du ikke kan fortelle positive ting som skjer med deg.. Det er ikke din feil at han ikke har jobb.. Om han leter aktivt etter jobb, ville jeg ikke mast mye om det, og om han ikke leter.. Da bør han tåle å få høre det.. Har ingen gode råd i gi deg, men jeg vet hvordan du har det, og at det er vanskelig for dere begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå