AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #1 Del Skrevet 14. januar 2022 Jeg skal selge en leilighet, og ønsker en god pris på eiendomsmegler. På forhånd takk for anbefalinger Anonymkode: e2880...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #2 Del Skrevet 14. januar 2022 God eiendomsmegler, eller god pris? Det er jo vidt forskjellige ting, og du må nok belage deg på å betale rundt 100K uansett, med mindre du velger Himla eller selge-selv-tjenester som Propr. Jeg kan forøvrig anbefale Morten Møller-Olsen fra Krogsveen. Han var min megler. Du kan lese omtaler av ham på meglersiden.no. Da ser du hvor mange andre som også er fornøyde med jobben han har gjort. Du vil jo ha høyest mulig salgssum, antar jeg? Anonymkode: 255a0...e08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #3 Del Skrevet 14. januar 2022 Takk skal du ha for anbefaling. Anonymkode: e2880...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #4 Del Skrevet 15. januar 2022 Meglerne i Oslo har som regel et område de er gode på. Se litt på finn.no hvem som selger i ditt område, og kontakt noen ab dem. Anonymkode: 66050...5c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #5 Del Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Meglerne i Oslo har som regel et område de er gode på. Se litt på finn.no hvem som selger i ditt område, og kontakt noen ab dem. Anonymkode: 66050...5c3 Hva tenker du på? At folk som er gode på Oslo øst og ikke er gode på Oslo vest? Anonymkode: 1a335...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tangent Skrevet 15. januar 2022 #6 Del Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva tenker du på? At folk som er gode på Oslo øst og ikke er gode på Oslo vest? Anonymkode: 1a335...be9 Vedkommende mener nok at mange meglere selger hovedsaklig i et område - der har de god innsikt i nabolaget og hvilke tilbud som er i nærområdet, god innsikt i hvilke skoler og barnehager som er i nærheten, oversikt over hvem som bor i nabolaget og hva man bør fremheve for å få et godt salg i det aktuelle området, hvem som er på utkikk etter objekter i området osv. Dessuten er det et praktisk aspekt ved det. Har man mange kunder i samme område er det lettere å forholde seg til enn om man har kunder på Holmenkollen og Holmlia som man må reise mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #7 Del Skrevet 15. januar 2022 tangent skrev (Akkurat nå): Vedkommende mener nok at mange meglere selger hovedsaklig i et område - der har de god innsikt i nabolaget og hvilke tilbud som er i nærområdet, god innsikt i hvilke skoler og barnehager som er i nærheten, oversikt over hvem som bor i nabolaget og hva man bør fremheve for å få et godt salg i det aktuelle området, hvem som er på utkikk etter objekter i området osv. Dessuten er det et praktisk aspekt ved det. Har man mange kunder i samme område er det lettere å forholde seg til enn om man har kunder på Holmenkollen og Holmlia som man må reise mellom. Kundelister er et veldig vesentlig aspekt her ja. En megler fra Stovner vil sjeldent gjøre det bra på Frogner. Hvilken bydel er det snakk om, TS? Anonymkode: 8d390...5d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 15. januar 2022 #8 Del Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Meglerne i Oslo har som regel et område de er gode på. Se litt på finn.no hvem som selger i ditt område, og kontakt noen ab dem. Anonymkode: 66050...5c3 Dette er min erfaring også. Han som solgte meg leiligheten min spesialiserer seg i det området. Han har solgt alle leilighetene i samme oppgang som er lagt ut etter at jeg har flyttet inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #9 Del Skrevet 15. januar 2022 Hvis set er snakk om Oslo vest/Bærum vil jeg anbefalt Dyve, Chapsang og Ek. Øst har jeg null peiling på. Anonymkode: bee78...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå