AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #1 Skrevet 14. januar 2022 Snorkingen er så ille at jeg lider av konstant søvnmangel..🤔 Og dette går utover forholdet at den grad at jeg er konstant sint og irritert over alt han sier og gjør. Enten må ha få en soveplassen/ respirator eller må han ut av rommet. Er vi flere i samme båt?🧑🏻🦳 Anonymkode: 7c9fd...84a 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #2 Skrevet 14. januar 2022 Be han snurpe igjen smella da. Anonymkode: e8a5c...94e 3
herremann Skrevet 14. januar 2022 #3 Skrevet 14. januar 2022 Operasjon eller eget rom. Er grusomt å ha en partner som snorker 8
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #4 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Snorkingen er så ille at jeg lider av konstant søvnmangel..🤔 Og dette går utover forholdet at den grad at jeg er konstant sint og irritert over alt han sier og gjør. Enten må ha få en soveplassen/ respirator eller må han ut av rommet. Er vi flere i samme båt?🧑🏻🦳 Anonymkode: 7c9fd...84a Soveplassen = en sove-maske! Anonymkode: 7c9fd...84a
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #5 Skrevet 14. januar 2022 herremann skrev (1 minutt siden): Operasjon eller eget rom. Er grusomt å ha en partner som snorker Det er så ille nå at jeg river meg i håret.: Han mener også at han ikke får sove andre steder enn sammen med meg. Anonymkode: 7c9fd...84a
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #6 Skrevet 14. januar 2022 Fikk et nytt liv da vi endelig fikk hvert vårt soverom, i hver vår etasje til og med. En god natts uforstyrret søvn er gull verd for psykisk og fysisk helse. Jeg har venninner som klager på det samme som deg og når jeg sier at dere har jo et stort hus med mange ubrukte soverom, hva er problemet? Så ser de på meg som jeg hadde kommet med det mest uhørte forslaget i verden. Det er forskjell på sex og søvn. Sex i samme rom - selvsagt, men trenger jo ikke sove i det samme rommet. Det er likevel tabu, jeg annonserer ikke ordningen vidt og bredt fordi folk feilaktig tror det er slutt på sex. (som om folk har sex når de sover...) Det som gjør det vanskelig er at lokomotivene sover en stein og insisterer på å ha en plaget kvinne ved sin side. Anonymkode: d53f5...b28 12
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #7 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fikk et nytt liv da vi endelig fikk hvert vårt soverom, i hver vår etasje til og med. En god natts uforstyrret søvn er gull verd for psykisk og fysisk helse. Jeg har venninner som klager på det samme som deg og når jeg sier at dere har jo et stort hus med mange ubrukte soverom, hva er problemet? Så ser de på meg som jeg hadde kommet med det mest uhørte forslaget i verden. Det er forskjell på sex og søvn. Sex i samme rom - selvsagt, men trenger jo ikke sove i det samme rommet. Det er likevel tabu, jeg annonserer ikke ordningen vidt og bredt fordi folk feilaktig tror det er slutt på sex. (som om folk har sex når de sover...) Det som gjør det vanskelig er at lokomotivene sover en stein og insisterer på å ha en plaget kvinne ved sin side. Anonymkode: d53f5...b28 Løsningen er grei den, men mannen vil ikke sove andre plasser i huset. Og siden jeg er i konstant søvnmangel er jeg inne på tanken om skilsmisse på bakgrunn av snorkingen. Anonymkode: 7c9fd...84a 2
Peanut Skrevet 14. januar 2022 #8 Skrevet 14. januar 2022 30 minutter siden, herremann said: Operasjon eller eget rom. Er grusomt å ha en partner som snorker Litt dytting pleier å gå, men ellers har jeg godt sovehjerte ^^, 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #9 Skrevet 14. januar 2022 Peanut skrev (7 minutter siden): Litt dytting pleier å gå, men ellers har jeg godt sovehjerte ^^, Heldige deg min mann bråker høyere enn brannalarmen Anonymkode: 7c9fd...84a
sicario Skrevet 14. januar 2022 #10 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Snorkingen er så ille at jeg lider av konstant søvnmangel..🤔 Og dette går utover forholdet at den grad at jeg er konstant sint og irritert over alt han sier og gjør. Enten må ha få en soveplassen/ respirator eller må han ut av rommet. Er vi flere i samme båt?🧑🏻🦳 Anonymkode: 7c9fd...84a Jeg og samboer har hvert vårt soverom. Fantastisk! Ny hverdag for begge to etter man faktisk kunne sove natten igjennom. Kommer nok aldri til å dele seng/soverom igjen med noen som en varig løsning. 4
sicario Skrevet 14. januar 2022 #11 Skrevet 14. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Fikk et nytt liv da vi endelig fikk hvert vårt soverom, i hver vår etasje til og med. En god natts uforstyrret søvn er gull verd for psykisk og fysisk helse. Anonymkode: d53f5...b28 Akkurat samme erfaring. Egne soverom i hver vår etasje… Nytt liv 👌🏼👍🏻 Endret 14. januar 2022 av sicario 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #12 Skrevet 14. januar 2022 På grunn a snorkingen? Anonymkode: 7c9fd...84a
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #13 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Løsningen er grei den, men mannen vil ikke sove andre plasser i huset. Og siden jeg er i konstant søvnmangel er jeg inne på tanken om skilsmisse på bakgrunn av snorkingen. Anonymkode: 7c9fd...84a Det er ikke han som skal sove andre plasser i huset, det er du.🙂 Anonymkode: d53f5...b28 5
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #14 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke han som skal sove andre plasser i huset, det er du.🙂 Anonymkode: d53f5...b28 Det er min seng.. så han må ut når han bråker verre enn et tog Anonymkode: 7c9fd...84a 3
sicario Skrevet 14. januar 2022 #15 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): På grunn a snorkingen? Anonymkode: 7c9fd...84a Egne soverom/etasjer? Ja. 100% verdt det 👌🏼 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #16 Skrevet 14. januar 2022 Er han overvektig? har han søvnapne? Jeg snorket alltid når jeg var overvektig, men dette gikk vist over når jeg kom meg ned på normalvekt. Anonymkode: 89fba...42d 5
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #17 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Og siden jeg er i konstant søvnmangel er jeg inne på tanken om skilsmisse på bakgrunn av snorkingen. Å skille soverom er en bedre løsning enn å skille lag. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er min seng.. så han må ut når han bråker verre enn et tog Anonymkode: 7c9fd...84a Nå er du litt lite løsningsorientert. ikke rart det med kronisk søvnmangel. En annen seng enn "din seng" på et annet soverom må være bedre - nesten uansett. Så kan du etter hvert kjøpe maken seng på ditt nye soverom, eller kanskje tom en enda bedre en. Anonymkode: d53f5...b28 4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #18 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er han overvektig? har han søvnapne? Jeg snorket alltid når jeg var overvektig, men dette gikk vist over når jeg kom meg ned på normalvekt. Anonymkode: 89fba...42d Nei han er ikke et telt. Han er normal størrelse men han snorker så mye at han hadde vært kvalifisert for en respirator . Anonymkode: 7c9fd...84a
Pillarguri Skrevet 14. januar 2022 #19 Skrevet 14. januar 2022 Dette kan løses uten dramatiske tiltak som skilsmisse. Be mannen din gå til legen for å ta en søvntest. Han blir da henvist til det lokale sykehuset og får en maske som han må sove med 1 natt. Resultatet blir avlest, og basert på resultatet vil han kunne få en maske som løser problemet. Snorkingen er nemlig bare en del av problemet. Sannsynligvis har han også pustestopp, og det kan være farlig. Send han til lege umiddelbart. Min mann gjorde dette og nå sover han med pustemaske hver natt og soverommet er blitt helt stille. Lykke til. 7
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #20 Skrevet 14. januar 2022 Pillarguri skrev (2 minutter siden): Dette kan løses uten dramatiske tiltak som skilsmisse. Be mannen din gå til legen for å ta en søvntest. Han blir da henvist til det lokale sykehuset og får en maske som han må sove med 1 natt. Resultatet blir avlest, og basert på resultatet vil han kunne få en maske som løser problemet. Snorkingen er nemlig bare en del av problemet. Sannsynligvis har han også pustestopp, og det kan være farlig. Send han til lege umiddelbart. Min mann gjorde dette og nå sover han med pustemaske hver natt og soverommet er blitt helt stille. Lykke til. Han har vært til lege og er under utredning men han under ikke at han høres ut som et tog og når jeg har avspilt opptak så sier han at det ikke er han men et tog🚃 Anonymkode: 7c9fd...84a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå