AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #1 Del Skrevet 14. januar 2022 Jeg kan aldri tro frossen pizza er sunn. Så kan en stille spørsmål, hvorfor har pizza fått så store markedsandeler i befolkningen til å velge enkel og usunn livstil. Finnes det ren teknisk tabell på hvorfor pizza ikke er sunn. - Kjøtt innholdet er minimalt. Andre ingredienser er minimalt. Pizzasaus har dekt bunnen. Så her kan jeg ikke tro annet enn at tomatsausen bidrar noe. Men alltid, ja, jeg gjentar alltid når jeg har spist industri pizza, så er det en industri opplevelse av spising. Anonymkode: 2aaa4...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #2 Del Skrevet 14. januar 2022 Ok Anonymkode: 77302...ed1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 14. januar 2022 #3 Del Skrevet 14. januar 2022 Jeg spiser ikke frossenpizza fordi det er sunt, ikke en gang fordi jeg tror det er sunt, men av og til har jeg lyst på noe som ligner på pizza i full fart, og da er det er greit nok alternativ. Jeg foretrekker hjemmelaget pizza, tror du, ts, at den er veldig mye sunnere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 14. januar 2022 #4 Del Skrevet 14. januar 2022 Jeg vil tro det er veldig ubehagelig og kaldt å spise frossen pizza, men hver sin smak. Neida, joda, bare måtte 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. januar 2022 #5 Del Skrevet 14. januar 2022 Frossen pizza har jeg aldri prøvd, men det er neppe godt. Jeg foretrekker pizzaen godt stekt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazydoglady Skrevet 14. januar 2022 #6 Del Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg kan aldri tro frossen pizza er sunn. Så kan en stille spørsmål, hvorfor har pizza fått så store markedsandeler i befolkningen til å velge enkel og usunn livstil. Finnes det ren teknisk tabell på hvorfor pizza ikke er sunn. - Kjøtt innholdet er minimalt. Andre ingredienser er minimalt. Pizzasaus har dekt bunnen. Så her kan jeg ikke tro annet enn at tomatsausen bidrar noe. Men alltid, ja, jeg gjentar alltid når jeg har spist industri pizza, så er det en industri opplevelse av spising. Anonymkode: 2aaa4...05a Fordi det er enkelt..🤷 samme grunn til at det stort sett alltid er kø på mækkern. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. januar 2022 #7 Del Skrevet 14. januar 2022 Jeg liker dr Øtker den med mozzarella. Spiser den kanskje 1 g i mnd. Nei pizza bidrar ikke med særlig annet enn karbo og fett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #8 Del Skrevet 14. januar 2022 Å spise frossen pizza er neppe sunt for tennene i hvert fall! Anonymkode: 2a528...ecd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #9 Del Skrevet 14. januar 2022 Frossen pizza kan umulig være bra for hverken tenner eller mage. Er en fordel å steke pizzaen. Anonymkode: 58079...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #10 Del Skrevet 14. januar 2022 Det er godt, men når jeg spiser det så er jeg bevisst på at jeg skeier ut. Det er jo pizza, ikke en salat Anonymkode: 8aa42...a20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #11 Del Skrevet 10. april 2022 kjøpte 4 frossen pizza i går, fordi jeg vil aldri klare selv å lage så bra. Å lage god pizza er for proffe. Anonymkode: 2aaa4...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 10. april 2022 #12 Del Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): kjøpte 4 frossen pizza i går, fordi jeg vil aldri klare selv å lage så bra. Å lage god pizza er for proffe. Anonymkode: 2aaa4...05a Tok det deg nesten tre måneder å svare deg selv? Smakte frossenpizzaen godt i det minste? 🍕 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå