Gjest Peanut Skrevet 14. januar 2022 #21 Skrevet 14. januar 2022 Kan ikke fordra dun i ansiktet, så det fjerner jeg med en Depend Eyebrow Cutter. Huden blir så fin og myk ^^,
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #22 Skrevet 14. januar 2022 Fjerner jeg og. Anonymkode: b0a0b...9da
Daria Skrevet 14. januar 2022 #23 Skrevet 14. januar 2022 Jeg har litt hårvekst på haka som jeg tar med neglesaks innimellom, når jeg synes det blir for synlig. -Hvorfor har du skjegg? Jeg trodde bare gutter hadde skjegg?, kommenterte niese på 8 en gang hun satt på fanget mitt - i tilfelle jeg var i tvil om hvor synlig det var Jeg benyttet anledningen til å forsikre henne om at det er helt normalt at jenter også får det - greit å være forberedt på livets realiteter 5
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #24 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja eller nei? Typen sier at "alle" kvinner gjør det, men jeg har aldri snakket med en eneste en som faktisk gjør det Er det veldig vanlig??? Anonymkode: acf8d...5a0 Mener han at "alle" kvinner egentlig har skjemmende hårvekst i ansiktet, eller tenker han på den nye trenden med å fjerne alt av dun i hele ansiktet for at sminken skal ligge penere? Sistnevnte har jeg ikke behov for, da jeg kun bruker øyensminken om jeg sminker meg. Men fjerner hår på overleppa og enkelthår på haka med en pinsett ved behov. Anonymkode: e5927...717 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #25 Skrevet 14. januar 2022 Ja! Når jeg bikka tretti, måtte jeg bare begynne å fjerne det. Gikk på klinikk og fikk det vokset starten. Men nå bruker jeg øyenbrynskniv, som jeg ser flere over her gjør også🙊✨ Anonymkode: 88fda...8f8
Gjest AprilRyan Skrevet 14. januar 2022 #26 Skrevet 14. januar 2022 Ja, men ikke så mye. Har en føflekk som produserer endel hår. Skjønner ikke hvordan det går an Neida, men det er liksom ikke bare ett hår som kommer når den er inne i en periode der det vokser hår ut av den, men flere. Lurer på hvordan det hadde sett ut hvis jeg bare hadde latt det gro. Ellers har jeg noen få mørke hår på overleppa som jeg fjerner når de dukker opp igjen. Bruker pinsett siden jeg synes det tar det best. Dunet fjerner jeg ikke siden det ikke plager meg noe særlig. Øyenbrynene holder jeg meg unna. De ble nappet nok siden jeg var tenåring da alle skulle ha tynne bryn.
Gjest Elder Millennial Skrevet 14. januar 2022 #27 Skrevet 14. januar 2022 Nei, napper ikke øyebryn, kinnskjegget og barten får være i fred 😅
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #28 Skrevet 14. januar 2022 Plukker øyenbrynene, og fjerner mørke hår ved munnen og på haka med pinsett, men har også begynt å fjerne mer ansiktshår etter at jeg fylte 30, da jeg har veldig mye dun i ansiktet, og dette viser veldig godt i lys. Men ikke noe jeg nødvendigvis snakker med andre om, nei. Anonymkode: d1151...fef 3
skreppamedleppa Skrevet 14. januar 2022 #29 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja eller nei? Typen sier at "alle" kvinner gjør det, men jeg har aldri snakket med en eneste en som faktisk gjør det Er det veldig vanlig??? Anonymkode: acf8d...5a0 Det er vel ikke det typiske samtalemnet i lunsjen "ja hva gjorde du i helgen?" - jeg fjernet ansiktshåret og tok vekk 'barten' og heksehårene mine... Men ja jeg gjør det, husker jeg så facinert på min mor i min spede barndom da hun gjorde det.. i dag har jeg spesielt 3 heksehår som min mor kalte det, et på haken, et rett over overleppen og et på kinnet, fjernes med pinsett. I tillegg tar jeg barten på høyre side med slik kniv andre har beskrevet som vi alle vet hva er😅 Jeg føler at de fleste har en eller annen type behåring i ansiktet de fjerner men kanskje ikke alle snakker så høyt om det, men jeg har iallefall hørt alle mine venninner si at de fjerner barten sin eller dunet som de har på kinnet etc.. 4
Maddy25 Skrevet 14. januar 2022 #30 Skrevet 14. januar 2022 (endret) 35 minutter siden, Peanut said: Kan ikke fordra dun i ansiktet, så det fjerner jeg med en Depend Eyebrow Cutter. Huden blir så fin og myk ^^, Jeg er som deg, kan ikke fordra dun i ansiktet og fjerner det jevnlig. Enten med eybrow cutter eller engangshøvel. Veldig enkelt. Endret 14. januar 2022 av Maddy25
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #31 Skrevet 14. januar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: I går fjernet jeg litt dun i ansiktene på begge barna. De er tweens, og har blondt dun i ansiktene (samme som meg). Sønnen min fikk bort dunet mellom øyenbrynene, og datteren min fikk bort noe på området mellom hårgrensa og kinnet. De har spurt om det selv, og i går endte jeg opp med å bare gjøre det. I alle dager!? Alt folk gjør mot barna sine ass. Anonymkode: 1d8df...6c4 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #32 Skrevet 14. januar 2022 Ja, fjerner hår på overleppa og napper bryn. På sommeren fjerner jeg ofte dun i hele ansiktet. Anonymkode: 3d018...d98
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #33 Skrevet 15. januar 2022 Aldri fjernet noe utenom øyebrynsnapping. Dere som skjærer bort dun? Kommer hårene ut stivere eller mer? Anonymkode: f03df...245
Djungelvrål Skrevet 15. januar 2022 #34 Skrevet 15. januar 2022 Fjerner dun på leppa og kinndun men en trimmer. Tør ikke å ta lat i hele ansiktet, men har kjøpt de knivene. Redd jeg skal få irritasjon, nupper osv. Tok det en gang i ungdommen og følte jeg var fuktig/klissete i ansiktet hele tiden, og det er jo ikke så rart fordi dunene som tar imot fukt er jo borte så det er logisk.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #35 Skrevet 15. januar 2022 Vi er født med hår. Hvem har bestemt at vi plutselig burde fjerne det? Anonymkode: 17633...7ed 3
skreppamedleppa Skrevet 15. januar 2022 #36 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi er født med hår. Hvem har bestemt at vi plutselig burde fjerne det? Anonymkode: 17633...7ed Det er vel opp til hver enkelt, ingen som har bestemt noenting, folk får jo gjøre som de selv vil. Men vi mennesker er jo i utgangspunktet født uten sminke, med vår naturlige hårfarge, uten bodylotion, uten klær osv... Likevel kler vi på oss, sminker oss, noen farger håret sitt, noen fjerner hår og nupper og smører oss inn med kremmer osv. Gjør som du vil, men dette med "vi er født naturlige så det skal være sånn for alltid" opplegget er noe utdatert på dato for lengst. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #37 Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Aldri fjernet noe utenom øyebrynsnapping. Dere som skjærer bort dun? Kommer hårene ut stivere eller mer? Anonymkode: f03df...245 Nei, selvsagt ikke. Med en gang det vokser ut kjennes det litt stivere ut, men etter et par dager er det som før. Anonymkode: 3d018...d98
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #38 Skrevet 15. januar 2022 Ja, jeg fjerner alt hår i ansiktet unntatt bryn og vipper. Bruker ladyshaver eller brynskniv. Gjør det ikke så ofte, kanskje hver andre uke. Jeg tror det er vanlig når man kommer over en viss alder, da tiltar hårveksten hos flere. Anonymkode: b8d06...8e8 1
tussi84 Skrevet 15. januar 2022 #39 Skrevet 15. januar 2022 ja må det med jevne mellomrom da jeg hele tiden får hår på haken. Jeg har pcos da, så det gjør meg ekstra utsatt for hår. Hadde jeg ikke barbert meg så hadde jeg vel sett ut som en mann til slutt.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #40 Skrevet 15. januar 2022 On 1/14/2022 at 12:47 PM, AnonymBruker said: Ja, jeg har sånn slikkelig ergelig bart. Hater den. Må bruke hårfjerning på overleppa flere ganger i uken. Anonymkode: 994ae...e09 Om du er mørk i håret så kan man fjerne det permanent med laser. Tar noen behandlinger. Anonymkode: fc923...79c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå