AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #1 Del Skrevet 14. januar 2022 Ja eller nei? Typen sier at "alle" kvinner gjør det, men jeg har aldri snakket med en eneste en som faktisk gjør det Er det veldig vanlig??? Anonymkode: acf8d...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #2 Del Skrevet 14. januar 2022 Nei. Anonymkode: add5d...b14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #3 Del Skrevet 14. januar 2022 Jeg gjør det, begynte med det da jeg var 30 ca. Oppdaget at sminke ligger mye finere på glatt hud. Så jeg fjerner alt dun. I går fjernet jeg litt dun i ansiktene på begge barna. De er tweens, og har blondt dun i ansiktene (samme som meg). Sønnen min fikk bort dunet mellom øyenbrynene, og datteren min fikk bort noe på området mellom hårgrensa og kinnet. De har spurt om det selv, og i går endte jeg opp med å bare gjøre det. Anonymkode: 87492...a9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #4 Del Skrevet 14. januar 2022 Jeg gjør det, jeg bruker en slik barberbarkkniv(?), Aner ikke hva de egentlig heter. Brukes vel mest for øyebryn. Jeg bruker den for hele ansiktet for å fjerne all dun som er der. Går fort, to minutter hver 4-5 dag, ofte glemmer jeg det i lengre tid. Sminken ligger på så mye finere når jeg gjør dette! Anonymkode: 2427c...b8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 14. januar 2022 #5 Del Skrevet 14. januar 2022 Ja, jeg bruker en hårskjærer eller hva det heter, sånn man bruker på bryna (depend sin) Må påføre godt med serum og fuktighet etterpå, da den tydligvis også fjerner døde hudceller. For meg og mine venninner er ikke dette noen hemmlighet, tror mesteparten gjør det. Mye lettere å sminke seg, og det føles ut som om fuktighetskremen trekker bedre inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #6 Del Skrevet 14. januar 2022 Tja, jeg fjerner skjemmende, utstikkende, svarte hår. Sånne som kommer ut fra føflekker i ansiktet. Men det var noe jeg først måtte begynne med sent i 30-åra. Anonymkode: 53295...4c5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 14. januar 2022 #7 Del Skrevet 14. januar 2022 Nei. Jeg har ikke plukket øyenbryn en gang på årevis. Det har rett og slett sluttet å gro ut, etter å ha plukket dem sånn i tjue- og tredveårs alderen. Nå vokser det ingenting mellom øyenbrynene lenger. Har aldri plukket hår eller fjernet hår andre steder i ansiktet fordi jeg ikke har noe. Ikke hake, kinn eller under nesen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #8 Del Skrevet 14. januar 2022 Jeg elsker at flere av oss tydeligvis bruker samme verktøy uten å vite hva det egentlig heter 😅 Anonymkode: 2427c...b8c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #9 Del Skrevet 14. januar 2022 Jeg har ett «skjegg», ett eneste svart hår som vokser ut fra haka😝 Det håret fjerner jeg med pinsett. Anonymkode: a33c3...ed7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #10 Del Skrevet 14. januar 2022 Ja, jeg bruker flawless deluxe. Anonymkode: 976f8...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #11 Del Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, jeg bruker flawless deluxe. Anonymkode: 976f8...6c8 Jeg også, minimum en gang om dagen. Hirsutisme er fine greier... Anonymkode: 5aa4d...e17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #12 Del Skrevet 14. januar 2022 Jeg gjør det. Har veldig lite, men det synes ute i sollys. Anonymkode: d5644...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #13 Del Skrevet 14. januar 2022 Kun barten og på siden av ansiktet. Barten gikk fra lyse dun til mørke tjukke har når jeg bikka 30. Fått mørke lange hår på siden av ansiktet også. Anonymkode: dfd9b...76c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #14 Del Skrevet 14. januar 2022 Har en hormonforstyrrelse, så ja. Fjerner mye. Anonymkode: d1aac...590 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #15 Del Skrevet 14. januar 2022 Nei? Tror ikke jeg gjør det du snakker om. Jeg napper øyebryn litt, og napper litt hår på overleppa. Men fjerner ikke alt dun som er på huden. Anonymkode: a5ab9...901 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 14. januar 2022 #16 Del Skrevet 14. januar 2022 Bruker øyenbrynskniv på øyenbrynene for å ta de som ikke vokser på riktig sted og former øyenbrynene. Men ellers får håret vokse som det vil, med unntak av ett blondt hår på kinnet som tydeligvis har fått beskjed om å bli superlangt. Barten bleker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 14. januar 2022 #17 Del Skrevet 14. januar 2022 Nope, det trenger jeg heldigvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #18 Del Skrevet 14. januar 2022 Har mye hår i ansiktet og spesielt under haka, men det er helt lyst og veldig tynt, så jeg lar det være. Synes godt i sollys da😅 Men sålenge de er så lyse som de er så lar jeg de være. Blir de mørkere så kommer jeg til å fjerne de. Anonymkode: 24e5f...724 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #19 Del Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja eller nei? Typen sier at "alle" kvinner gjør det, men jeg har aldri snakket med en eneste en som faktisk gjør det Er det veldig vanlig??? Anonymkode: acf8d...5a0 Ja. Dessverre. Har gjort det i ca 10 år. Føler det kommer nye hår hver gang jeg tar bort hår 😅 Anonymkode: a217b...3c7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #20 Del Skrevet 14. januar 2022 Ja, jeg har sånn slikkelig ergelig bart. Hater den. Må bruke hårfjerning på overleppa flere ganger i uken. Anonymkode: 994ae...e09 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå