AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #1 Skrevet 14. januar 2022 Hei. Er det noen som kan anbefale en plastikk kirurg for fettsuging under haken? Er det noen som vet om det er mulig å fettsuge fettansalinger langs kjeven, f.eks i det området man får jowls, i Norge og hvor stor risiko det er for nerveskade ved den prosedyren? Jeg har lagt på meg en del (15 kg) og har fått tydelig dobbelthake i tillegg til økt fylde i nedre del av ansiktet og noe som ser ut som jowls. Jeg er 30 år gammel. Noen får jowls veldig tidlig, så det kan kanskje være litt løs hud også, vet ikke. Jeg skal sjekkes for cushings syndrom da jeg har høye kortisolverdier, men fastlegen tenkte at de unormale blodprøvene sannsynligvis var uspesifikke funn pga at det er en sjelden sykdom. Jeg hadde ikke dette for ett år siden da jeg veide mindre, så jeg tror ikke det kun er lite fremtredende hake som er årsaken. Jeg har ikke spesielt liten kjeve. Takk for råd. La ved bilder av kjeven min som vedlegg. De første tre fra nå og det andre fra sånn det var før. Hadde ikke noen gamle bilder fra samme vinkel, så det ble rett forfra. Man ser endring i ansiktet mitt sett forfra også. Dette blir bare aktuelt om det ikke hjelper med vektnedgang. Jeg har hatt en visdomstannoperasjone tidligere, men det er 1.5 år siden og før det 'gamle' bildet ble tatt. Disse endringene kom mer enn ett år etter den operasjonen. Anonymkode: 95d6e...c43
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #2 Skrevet 16. januar 2022 Anbefaler Cosmo Clinic i Oslo. Jeg har tatt panneløft der. Veldig fornøyd 🙂 Anonymkode: 805e9...58f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå