Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var utro selv så var jeg livredd for at naboer osv skulle finne utav av at jeg var utro.

Kjente at jeg blei stresset på slutten siden jeg måtte lyge til mannen da jeg skulle til min elsker og at elsker ville at jeg skulle komme til han. Måtte dikte opp at jeg skulle gjøre en del ærend da jeg trengte bilen og dette måtte vær så troverdig som mulig. 

Følte at det blei ett veldig press av elsker med at han ønsket at jeg skulle bli med på trekant med en dame til. Men då måtte jeg sette foten ned og si nei. 

Ingen vet at jeg har vært utro,men kjenner at jeg har dårlig samvittighet. Det var derfor jeg sluttet med å vær utro selv om jeg savner å ha den deilige sexen.

Men er glad for at jeg stoppet da jeg gjorde og at dette er en hemmelighet som jeg må bære på til jeg ligger i graven. 

Grunnen til at jeg var utro var fordi at jeg ønsket å prøve ut analsex,slikking og kjenne at noen var inni meg. 

Jeg kommer ikke til å dømme ingen 🙂Men er litt interessant å høre andre sine historier 🙂

Så mitt spørsmål til dere som er utro eller har vært utro mot partner.

Blei dere oppdaget? 

Hvordan blei dere oppdaget? 

Hvor fant du elsker hende ? 

Hvorfor er du utro mot partner? 

Anonymkode: 18f94...2e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ble oppdaget. Av sønnen hans. Jeg fant han på datingside. Jeg var utro fordi jeg ville ha kjæreste. Bodde sammen med faren til barna. 

Anonymkode: 688c7...0a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...