Gå til innhold

Antistoff test covid-19

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis man ikke har tatt vaksine, og får positivt svar at man har hatt covid-19 i antistoff test blodprøve, vil det gi grønt pass da? 

Anonymkode: 7afb3...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt på siden av det du spør om, hvor kan man ta dette og hva koster det? Jeg er vaksinert, men er litt nysgjerrig på om jeg kan ha hatt Corona uten å vite det 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke. Ved innreise er ihvertfall kravet at man skal bevise antistoffer og så ta en vaksinedose, for å kunne sammenstilles med de fullvaksinerte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (43 minutter siden):

Litt på siden av det du spør om, hvor kan man ta dette og hva koster det? Jeg er vaksinert, men er litt nysgjerrig på om jeg kan ha hatt Corona uten å vite det 🙃

Er ingen vits i å ta en slik test når man er vaksinert, da har du jo antistoffer uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ab_naturals skrev (10 minutter siden):

Det tror jeg ikke. Ved innreise er ihvertfall kravet at man skal bevise antistoffer og så ta en vaksinedose, for å kunne sammenstilles med de fullvaksinerte. 

Ok, men hvis det blir krav om pass til resturanter osv innenlands, vil det da heller ikke holde med positiv blodprøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har tatt antistofftest og det var for å se om han responderer på vaksinen mtp at han bruker immundempende medisiner. Han har to vaksiner pluss den testen, han får ikke fornyet vaksinestatus av den grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ollebolli skrev (4 minutter siden):

Ok, men hvis det blir krav om pass til resturanter osv innenlands, vil det da heller ikke holde med positiv blodprøve?

Neppe. 

Men det er vel ikke sikkert at det kommer slike krav om pass heller, det er litt drastisk. Det er nok mer sannsynlig at eventuelt bruk av koronapass vil gjelde på store arrangementer, konserter, cruise etc. Ikke på hverdagslige ting som restauranter og kino og lignende. Men det er jo ikke så lett å spå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ab_naturals skrev (1 minutt siden):

Neppe. 

Men det er vel ikke sikkert at det kommer slike krav om pass heller, det er litt drastisk. Det er nok mer sannsynlig at eventuelt bruk av koronapass vil gjelde på store arrangementer, konserter, cruise etc. Ikke på hverdagslige ting som restauranter og kino og lignende. Men det er jo ikke så lett å spå. 

Tusen takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ab_naturals skrev (4 timer siden):

Er ingen vits i å ta en slik test når man er vaksinert, da har du jo antistoffer uansett. 

OK, hadde håpet den kunne avslørt om man hadde hatt korona eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...