Gå til innhold

Noen med fotfetisj her som vil dele hva dere liker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en ff som har fotfetisj,  dette er helt nytt for meg og ikke i mitt repertoar om man kan si det sånn. Men har lyst å utforske og kanskje overraske han litt😋 

Noen som kan fortelle hva de hadde likt at partner gjorde med føttene? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Paramount
Skrevet

For meg handler det mest om at hun ber selv om å få "behandlet" føttene. Det er sexy synes jeg. Det er nok i grenseland for å kalles en fetisj. Mer female worship vil nok fagfolk si.

Skrevet

Elsker å slikke føtter, og nusse på føtter. Over, under, sutte på tærne, slikke mellom tærne, få alle tærne inn i munnen på en gang. Kose med pikken min på føttene, eller mellom føttene. Knulle mellom føttene, gni pikken mellom tærne, få footjob. Alt som har med føtter å gjøre egentlig. Og, det blir enda bedre hvis det er tynne nylonstrømper på føttene 😍

• Liker 1
Skrevet
pantyhoselover skrev (22 minutter siden):

Elsker å slikke føtter, og nusse på føtter. Over, under, sutte på tærne, slikke mellom tærne, få alle tærne inn i munnen på en gang. Kose med pikken min på føttene, eller mellom føttene. Knulle mellom føttene, gni pikken mellom tærne, få footjob. Alt som har med føtter å gjøre egentlig. Og, det blir enda bedre hvis det er tynne nylonstrømper på føttene 😍

Takk for svar😊 slikke og sutte på har han gjort allerede, men det er under sex. Må vel få til en footjob snart tenker jeg🤭

Skrevet
Anjatapinjata skrev (1 time siden):

Takk for svar😊 slikke og sutte på har han gjort allerede, men det er under sex. Må vel få til en footjob snart tenker jeg🤭

Footjob er fantastisk, spesielt med tynne nylonstrømper. Forøvrig kan du be ham om å stelle føttene dine. Vaske, file, pusse, lakkere negler, tørke, smøre osv. Kanskje han liker å bli dominert litt?

Skrevet
pantyhoselover skrev (2 timer siden):

Footjob er fantastisk, spesielt med tynne nylonstrømper. Forøvrig kan du be ham om å stelle føttene dine. Vaske, file, pusse, lakkere negler, tørke, smøre osv. Kanskje han liker å bli dominert litt?

Ganske sikker på at han ikke liker å bli dominert😊 

Gjest Alterego666
Skrevet
pantyhoselover skrev (4 timer siden):

Jeg er enig i alt her. Ser deg og øker med å få noen tær opp i anus.

Skrevet

Elsker å få føttene sleiker, tærne, fotbladet, og tærne sugd på. Elsker også å få sokkene sleiket. 

Anonymkode: 10f77...448

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...