Gjest AnonymBrukerJa Skrevet 14. januar 2022 #1 Del Skrevet 14. januar 2022 Jeg har blokkert en på facebook da hen liker å snoke rundt på min og kjæresten min sin profil (de kjenner hverandre ikke og har heller aldri møtt hverandre). Hen vet hva kjæresten min heter, så kan hen gå inn på kjæresten min som facebook og se at vi er i et forhold? Kan hen liksom se mitt navn på kjæresten min sin profil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 14. januar 2022 #2 Del Skrevet 14. januar 2022 Ikke ditt navn. Står bare at han er i et forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humoristen Skrevet 15. januar 2022 #3 Del Skrevet 15. januar 2022 Jeg trodde at hvis du blokkerer folk så vil de ikke finne deg noe sted eller se noe av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 21. februar 2022 #4 Del Skrevet 21. februar 2022 Han kan jo se det fra en annen Facebookprofil, hvis han har to profiler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå