Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tantrisk massasje har blitt mer populært de siste årene. Jeg kjenner damer som har hatt veldige erotiske opplevelser med tilhørende orgasmer slike steder. Derimot er det ikke meningen at menn skal oppleve dette slike steder. De kan få liv til å kjenne på erotisk opphisselse, men får ikke hjelp til å komme slik damer gjør. 

Og da lurer jeg på hvorfor det er slik. Og hva er forskjellen mellom å få utløsning hos en prostituert og en tantrisk massør? Mange vil si at prostituerte ikke gjør dette frivillig, men det er bare delvis riktig. Det er mange som prostituerer seg helt frivillig. Og da er det rimelig å spørre... Hvorfor får damer lov til å kjøpe sex mens menn ikke får det?

Anonymkode: 3b976...029

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det morsomme er at nrk hadde et program for noen år siden der den kvinnelige programlederen prøvde tantrisk massasje. Og fikk orgasme ved stimulering av kjønnsorgan. Tenk reaksjonen om en mann hadde gjort det samme 🙂

Anonymkode: f8413...221

• Liker 4
Skrevet

Fordi det er akseptabelt å hate alle hvite "priviligerte" menn nå. 

Anonymkode: 7014e...ae0

• Liker 2
Skrevet

Snerpete tanter på KG kaller det vel prostitusjon som alt annet. 

Anonymkode: d3537...e50

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Snerpete tanter på KG kaller det vel prostitusjon som alt annet. 

Om man yter seksuelle tjenester så er man vel en prostituert da? En massør som gir en kvinne orgasme mot betaling kan jeg ikke skjønne er noe annet enn en prostituert.

• Liker 4
Skrevet

Det er selvsagt prostitusjon å gi folk orgasme mot betaling. 

Anonymkode: 26a3e...190

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor får damer lov til å kjøpe sex mens menn ikke får det?

Fordi det er så liten bransje at myndighetene ikke er opptatt av å regulere det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Fordi det er så liten bransje at myndighetene ikke er opptatt av å regulere det. 

Mulig, men det er ikke akkurat sjeldent heller. Uansett kan vi da altså konkludere at det er greit og lovlig for kvinner å kjøpe sex, mens det er forkastelig og ulovlig om gutta gjør det. Tankevekkende.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har nettopp hørt om dette fenomenet og skjønner absolutt ikke hvorfor det er innafor. 

Ekkelt og umoralsk uansett kjønn. 

Anonymkode: e1c0d...2b9

Skrevet

Det er jo for menn og

Anonymkode: ae39a...00f

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Har nettopp hørt om dette fenomenet og skjønner absolutt ikke hvorfor det er innafor. 

Ekkelt og umoralsk uansett kjønn. 

Anonymkode: e1c0d...2b9

Ekkelt er det vel kun om man er ganske snerpete og konservativ. 

Tantrisk massasje er en tjeneste man betaler for akkurat som man betaler for en hvilken som helst massasje. Problemet er bare at kvinnene her ikke liker at menn får stimuli av det iform av seksuell nytelse fordi de egentlig er bitter for at menn oppsøker andre enn dem selv. Facts.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.1.2022 den 10.08):

Det morsomme er at nrk hadde et program for noen år siden der den kvinnelige programlederen prøvde tantrisk massasje. Og fikk orgasme ved stimulering av kjønnsorgan. Tenk reaksjonen om en mann hadde gjort det samme 🙂

Anonymkode: f8413...221

Det kom jo voldsomme reaksjoner på det programmet du sikter til. Tendensiøst at du ikke nevner det.

Anonymkode: d9d91...251

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå er det slik at jeg jobber som Tantra massør, og er forøvrig mann. Og det som kommer frem over i denne tråden er temmelig feil. At kvinner "få lov til å få orgasme" og at "menn ikke får det" er bare tull.

Det som  er riktig er at en orgasme KAN forekomme under Tantrisk massasje, men at den overhodet ikke er målet eller hensikten med massasjen. Det er hyggelig når det skjer, og det er heller ikke ulovlig når det skjer. Hverken orgasme eller ejakulasjon er forbudt, ei heller når det er vederlag involvert. Det som er forbudt er seksuelt handling og seksuell omgang. Så er det et poeng at for meg som massør kan jeg gi all den seksuelle handlingen jeg ønsker - det er kun den som SKAFFER SEG dette (altså kunden) som bryter loven.

Men - en Tantrisk massasje er IKKE seksuell handling eller omgang i det hele tatt og bryter faktisk ikke med lovens forarbeider hvor det er beskrevet i detalj hva som regnes som slik. Så de som tror de er jurister bør ta seg en bolle.

Tantrisk massasje er en veldig god måte å oppdage og kontrollere sin egen kropp på. Ikke minst å bli bedre på å nyte. Noe av det fineste jeg opplever er når det kommer en "kjedelig grå" dame inn døren - og går ut igjen som hun har erobret verden på noen få timer senere. Da har jeg det bra - og det samme forteller mine kvinnelige kolleger.

Bjørnar

Anonymkode: 18778...335

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det som  er riktig er at en orgasme KAN forekomme under Tantrisk massasje, men at den overhodet ikke er målet eller hensikten med massasjen. 

Sitat

Anonymkode: 18778...335

Keep telling yourself that 

Det er et faktisk argument når en pasient med traumer får orgasme av å bli massert i albuen, fordi det er skjedd rare krysninger. Det er derimot ikke særlig mystisk hvorfor ei dame som blir massert på kjønnsleppene får seksuell respons. Det er bare fordi politikere fokuserer på menn at dette ikke forlengst er inkludert i lovgiving mot sexkjøp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...