AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #1 Skrevet 14. januar 2022 Okei nå har jeg lett panikk her, eller er mer satt ut. Skal prøve å forklare uten too much detaljer..😅 Jeg og samboer skulle kose oss litt ekstra idag, og det starta med foreplay. Når samboer brukte fingrene sine på meg så ble det brått liv i magen, og han sa at han kjente at hodet rørte seg når babyen beveget seg! Jeg er 37 uker på vei, har hatt mye modningstegn og nå lurer jeg på hvor nærme ting kan være når han kjente dette?! Det ble ikke noe kosestund på oss for å si det sånn😳😂 Anonymkode: bf4b4...3c5
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #3 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Helt normalt Anonymkode: d7ba7...c07 Okei. Det ble nok siste gang vi gjorde noe, han fikk en liten realitetssjokk..😅 Anonymkode: bf4b4...3c5
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #4 Skrevet 14. januar 2022 Mot slutten kan man kjenne hodet, gjennom «veggen» inne i vagina. Anonymkode: b76e7...073
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #5 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mot slutten kan man kjenne hodet, gjennom «veggen» inne i vagina. Anonymkode: b76e7...073 Okei.. men er det ikke veldig langt nede da, om jeg får spørre? Han måtte ikke «presse» seg inn når han kjente det. Anonymkode: bf4b4...3c5
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #6 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Okei.. men er det ikke veldig langt nede da, om jeg får spørre? Han måtte ikke «presse» seg inn når han kjente det. Anonymkode: bf4b4...3c5 Når baby har «festet seg», ligger da hodet nede i bekkenet, og det er rett innenfor «veggen». Er du bekymret for at noe er galt, aldri nøl med å ta kontakt med lege/jordmor ol. Anonymkode: b76e7...073
mingus Skrevet 14. januar 2022 #7 Skrevet 14. januar 2022 Det er jo ikke farlig eller bekymringsverdig iallfall da, ting er jo litt unntakstilstand når man er så langt på vei Vi fikk beskjed forrige svangerskap om å ha sex så det satte igang ting, dette var vel i uke 39. Hodet er godt beskyttet inni der med alt fostervannet. Hvis du er redd for at han skal støte babyen, kan du jo be han ta runketak på seg selv og gjøre den kortere. 😄
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #8 Skrevet 14. januar 2022 Takker for svar Har hatt mye smerter i det siste, og er ganske moden. Så fikk litt sjokk bare, føles som ting kan skje når som helst.😊 Anonymkode: bf4b4...3c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå