Gå til innhold

Hudpleier/hudlege, hvem kan hjelpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huden min har gått berserk, og jeg begynner å bli litt desperat. Jeg er 35 år, og har aldri hatt noe særlig utfordringer med huden. Nå de siste par årene, har den bare blitt verre og verre. Den er knusktørr (sånn at den flasser), men blir superoljete i pannen, på nesen og på haken, men det virkelig store problemet er alle utbruddene. Jeg telte 10 røde prikker bare på haken i dag morges, pannen er minst like ille, og jeg har utbrudd rundt nesen og i kinnene og. Jeg ser ut som jeg går gjennom puberteten igjen! Jeg er et voksent menneske med en jobb der jeg møter folk, og jeg har faktisk begynt å synes det er ubehagelig å gå ut. Hvem kan hjelpe meg med dette??

Jeg har prøvd alt markedet har å by på av renser og kremer og serum, sånne ting utgjør ingen forskjell for huden min. Virkelig ingen.

Anonymkode: b5b6d...9db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler med deg. Ville bare bestilt time hos privat hudlege først som sist. Selv har jeg rosacea, noe jeg har slitt med siden jeg var barn, men det var først da keg bestilte time hos hudlege at jeg fikk hjelp. Hudpleier, ansatte på parfymerier og andre hadde gjennom flere år gitt meg helt feile råd angående huden min. Mange av de hadde gjort den verre, samt at det er dyrt å desperat prøve ulike produkter som ikke virker. 

Lykke til uansett hva du gjør. 🙂

Anonymkode: ded49...ad3

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville og gått direkte til hudlege. Har akkurat samme erfaring som brukeren over meg.

Anonymkode: 9db7a...6b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg føler med deg. Ville bare bestilt time hos privat hudlege først som sist. Selv har jeg rosacea, noe jeg har slitt med siden jeg var barn, men det var først da keg bestilte time hos hudlege at jeg fikk hjelp. Hudpleier, ansatte på parfymerier og andre hadde gjennom flere år gitt meg helt feile råd angående huden min. Mange av de hadde gjort den verre, samt at det er dyrt å desperat prøve ulike produkter som ikke virker. 

Lykke til uansett hva du gjør. 🙂

Anonymkode: ded49...ad3

Hva slags behandling fikk du, som hjalp? Har du kun rødhet, eller kviser og? (Type 2.)

Anonymkode: d3e3f...19b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...