Gå til innhold

vaksine-bivirkning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

noen som sliter fortsatt med bivirkninger fra covid-vaksinen? jeg har så fryktelig vondt i armen, føler meg øhm og ofte trøtt og sliten i den armen jeg tok vaksinen. kan det ha noe med at da jeg fikk første dose så smørte ikke sykepleier området hun skulle stikke?

Anonymkode: 08c10...cd2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, tror ikke det. Hun smørte ikke meg. Jeg har tatt 2 doser.

Anonymkode: 9132d...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver jo ingenting om når du tok vaksinen. Det er litt vesentlig.

Anonymkode: 47053...01f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, tror ikke det. Hun smørte ikke meg. Jeg har tatt 2 doser.

Jeg slet lenge, og ble verre. Fikk en stiv arm til slutt. Trengte legehjelp etter 3 måneder. Ikke fullstendig frisk og slik jeg var før jeg tok første vaksine. 

Anonymkode: bbdd2...d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt ømhet i armen, tok andre dose med moderna i september...

Anonymkode: d8b30...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar influensa vaksine årlig. Blir øm og verker i armen i opp til flere døgn hver gang. Helt normalt etter vaksine og det er svært sjeldent det fører til vedvarendekomplikasjoner i armens funksjon.  Dette gjelder corona vaksinen også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du skriver jo ingenting om når du tok vaksinen. Det er litt vesentlig.

1.dose i august. 2.dose i oktober.

Anonymkode: 08c10...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter på våken nattevakt, og tok 3.dose med pfizer i dag 14.00. Helt sykt vondt i armen, lammelse nesten og klarer ikke å løfte den og ekstremt ømt. Ellers, feber som rakkeren, vondt i hele kroppen og utslitt. Fire timer igjen av vakten så skal jeg sove ut.. men uff jeg sliter er jeg sitter -.-

Anonymkode: c27d3...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

sitter på våken nattevakt, og tok 3.dose med pfizer i dag 14.00. Helt sykt vondt i armen, lammelse nesten og klarer ikke å løfte den og ekstremt ømt. Ellers, feber som rakkeren, vondt i hele kroppen og utslitt. Fire timer igjen av vakten så skal jeg sove ut.. men uff jeg sliter er jeg sitter -.-

💖

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvis man er så dårlig så kan man jo ta egenmelding/bli sykemeldt ut vaksinedagen og dagen etter.

Anonymkode: e8ee2...525

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...