Gå til innhold

Manglende lyst. Sexolog?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her, og er egentlig ganske oppgitt over sexlivet til meg og kjæresten.

Sex månedlig, ingen eksperimentering, samme to stillingene, ingen initiativ, hundre unnskyldninger, ingen lyst, avvist ved en hver form for tilnærmelser. Kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har mottatt oralsex eller fingret uten å nærmest trygle om det.

Kjærestefølelsene forsvinner etter en viss stund uten sex, så kommer de raskt tilbake når han skjønner jeg står på gjerde av frustrasjon, for så å behandle meg som ei i kollektivet fra videregående. 

Noen som har prøvd sexolog for å forbedre lyst og nysgjerrighet? Det er ikke noen medisinske årsaker bak. Jeg er i midten av tyveårene, og for ung til å leve slik. 

Anonymkode: ada22...de1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser han selv på det som et problem? Hjelper ikke å ta han med til sexolog hvis han ikke selv har motivasjon for å ta tak. 

Anonymkode: c3670...44e

Skrevet

Hadde du vært en mann så hadde det vært en veldig enkel løsning på dette. 

Han burde tatt mer ansvar på hjemmebane og ikke vært så opptatt av seg selv,sine fritidsinteresser, arbeid og venner. 

I tillegg ville mannen vært en gris siden han ønsket å eksperimentere litt. 

Mannen er alltid  årsaken til at kvinnen har mistet sexlysten. 

Har kvinnen større sexlyst enn mannen så er saken vanskeligere. 

Men jeg tror vi kan stille mannen til ansvar her også. Hva med å sende stikk til han, at du forlater han hvis han ikke skjerper seg. Fortell gjerne at du ikke ser på han som en mann lenger? 

Anonymkode: 8665a...1d1

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Sitter her, og er egentlig ganske oppgitt over sexlivet til meg og kjæresten.

Sex månedlig, ingen eksperimentering, samme to stillingene, ingen initiativ, hundre unnskyldninger, ingen lyst, avvist ved en hver form for tilnærmelser. Kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har mottatt oralsex eller fingret uten å nærmest trygle om det.

Kjærestefølelsene forsvinner etter en viss stund uten sex, så kommer de raskt tilbake når han skjønner jeg står på gjerde av frustrasjon, for så å behandle meg som ei i kollektivet fra videregående. 

Noen som har prøvd sexolog for å forbedre lyst og nysgjerrighet? Det er ikke noen medisinske årsaker bak. Jeg er i midten av tyveårene, og for ung til å leve slik. 

Anonymkode: ada22...de1

Vi har ikke noe sex heller og vi er midten av trettiårene 😔😕😞

Det eneste han gjør er å kose med brystene. 

k33 

Anonymkode: aee9b...994

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...