Andrea1804 Skrevet 13. januar 2022 #1 Del Skrevet 13. januar 2022 Første gang jeg strikker genser! Jeg har kjøpt inn garn til en genser, i oppskriften der det står hvor mye og hvilket garn jeg trenger står det: Peer Gynt strikkes sammen med Silk Mohair. I resten av oppskriften nevnes ikke Silk Mohair. Vil det si at jeg strikker med det garnet sammen med Peer Gynt (dobbel tråd) hele veien? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2 Del Skrevet 13. januar 2022 Andrea1804 skrev (2 minutter siden): I resten av oppskriften nevnes ikke Silk Mohair. Vil det si at jeg strikker med det garnet sammen med Peer Gynt (dobbel tråd) hele veien? Ja, det regner jeg med. Hva heter oppskriften? Anonymkode: 7dc3f...ab2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #3 Del Skrevet 13. januar 2022 Ja. Du skal strikke med to garn hele veien. Anonymkode: 81ef0...582 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea1804 Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det regner jeg med. Hva heter oppskriften? Anonymkode: 7dc3f...ab2 Takk! Zipper Sweater av Petiteknit:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea1804 Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 13. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. Du skal strikke med to garn hele veien. Anonymkode: 81ef0...582 Takk for bekreftelsen :)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå