Gå til innhold

Hovne lymfeknuter, kvelningsfornemmelse

Anbefalte innlegg

I dag har jeg kjent en slags kvelningsfornemmelse i halsen, sånn som når man har fått press mot halsen og har et ubehag etterpå. Så ser jeg at jeg har hovnet opp ganske mye i halsen, mest på den ene siden, og kjenner hovne lymfeknuter under kjeven. På grunn av dette er det litt vondt/ekkelt å svelge, men ellers har jeg ingen smerter, ikke feber, føler meg ikke syk osv. Ikke spist noe unormalt (lite trolig at det er allergisk reaksjon på mat) og ikke skadet meg. Har også løpt (trent, alene) i dag uten problem og ble ikke verre av det. 

Hva kan dette skyldes? Det føles ikke som en vanlig halsbetennelse /vanlig halsvondt. 

Er meget godt vaksinert mot covid, men dette er vel ikke symptom på det? 

Anonymkode: f3817...6c0

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1547540-hovne-lymfeknuter-kvelningsfornemmelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nøyaktig samme halsbetennelse i fjor. Stusset litt fordi jeg var i helt fin form, ingen feber eller andre luftveissymptomer. Ikke forkjølet. Først hovnet jeg opp, og det var vondt å svelge, så mistet jeg stemmen. Det varte i 3 dager omtrent, så ble alt normalt igjen. 

Anonymkode: a7d49...ff6

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg hadde nøyaktig samme halsbetennelse i fjor. Stusset litt fordi jeg var i helt fin form, ingen feber eller andre luftveissymptomer. Ikke forkjølet. Først hovnet jeg opp, og det var vondt å svelge, så mistet jeg stemmen. Det varte i 3 dager omtrent, så ble alt normalt igjen. 

Anonymkode: a7d49...ff6

Rart! Men godt å høre at du ble raskt bra igjen. 

Anonymkode: f3817...6c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...