AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Skrevet 13. januar 2022 Min barndomsveninne og aller beste venn er forloveren min. Kunne aldri valgt en annen forlover, for vi har pratet om å være hverandres forlovere siden vi startet på barneskolen, og jeg ønsker virkelig å ha henne ved min side på den store dagen men! Hun blir svært ofte syk. Må avlyse pga. sykdom annenhver gang når vi har avtalt å møtes, og sliter veldig med helsa. Hun er også fadder til barnet mitt, men selv på dåpsdagen ble hun innlagt på sykehus og gikk glipp av hele dagen. Nå skal jeg altså gifte meg, og er veldig redd for å bli stående alene ved alteret fordi hun i siste liten er blitt syk. Hva ville dere gjort i min situasjon? Ha en back-up-forlover? Eller ville det vært et svik mot henne at noen andre tar hennes plass? Andre råd? Anonymkode: ce6b8...9af
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2 Skrevet 13. januar 2022 Min forlover var svært alvorlig syk, jeg tenkte aldri tanken på å skifte henne ut på grunn av det. Det juridiske får man gjort unna med BankID fra sofaen, kan hun ikke være med på vielsen blir du uansett gift. Vennskapet er viktigere enn en dag (selv om det er en viktig dag). Anonymkode: 117fe...197 9
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #3 Skrevet 13. januar 2022 Noen har jo flere forlovere. Er det en mulighet? 🤷🏻♀️ Anonymkode: 382d5...0ad 6
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #4 Skrevet 14. januar 2022 Ville snakket med forloveren og hørt hva hun selv tenker. Hun har neppe lyst til at du skal stå uten forlover på selve dagen. Det naturlige i denne situasjonen er å ha to forlovere ville jeg ha tenkt Anonymkode: 429d6...4ac 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #5 Skrevet 14. januar 2022 Tror ikke jeg ville snakket med henne om det, vil sikkert føles sårt. Ville vurdert forlover pluss to-fire brudepiker eller noe sånt, ev. bare hatt et familiemedlem i bakhånd som kunne steppe inn. Anonymkode: 8b985...f09 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #6 Skrevet 14. januar 2022 To forlovere er vel greit å ha? Da kan hun også slippe å styre med kjoleprøving og utdrikningslag (eller hva det nå er en forlover gjør), dersom hun blir syk. Anonymkode: 7c0dd...034 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #7 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): bare hatt et familiemedlem i bakhånd som kunne steppe inn. Tenker dette er en god ide uten å si noe til noen andre enn backup'en. Det er ille å være så mye syk at man til slutt ikke blir regnet med lenger, så unngå å gi den følelsen. Anonymkode: bb436...04d 4
Marshall Skrevet 14. januar 2022 #8 Skrevet 14. januar 2022 En god venninne vil forstå det dersom du har to forlovere eller en backup. Vær åpen og ærlig uten å dømme. Det er kanskje godt for henne å vite at hun er viktig for deg, men at hun samtidig slipper presset. Og ikke glem at dette skal være Din dag! ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #9 Skrevet 14. januar 2022 Enten ha en back-up forlover, eller flere forlovere. Går sikkert fint til og med i Østfold. Anonymkode: 5e0cf...083 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #10 Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tror ikke jeg ville snakket med henne om det, vil sikkert føles sårt. Ville vurdert forlover pluss to-fire brudepiker eller noe sånt, ev. bare hatt et familiemedlem i bakhånd som kunne steppe inn. Anonymkode: 8b985...f09 En god venninne vil forstå hvor dette kommer fra, kanskje er det noe hun selv går og føler på også. Det er jo ikke som denne venninnen ikke er klar over at hun er syk og at noe kan skje. Vi må slutte å undervurdere folk Anonymkode: 429d6...4ac
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #11 Skrevet 14. januar 2022 Man kan vel ha flere forlovere? min venninne hadde 2 ☺️ Anonymkode: 1d6e1...a8e
bettsa Skrevet 14. januar 2022 #12 Skrevet 14. januar 2022 Jeg valgte en annen venninne som forlover nettopp av den årsaken du nevner. Ofte syk. Ha 2 stykker, flere som har det.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #13 Skrevet 14. januar 2022 Min mann var forlover dagen før min termin. Det gikk bra, men han kompisen hadde en i backup. Du kan ha backup eller flere. Fokuser på at grunnen er at hun ikke skal kjenne på et for sterkt press. Anonymkode: c028e...b8c 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #14 Skrevet 14. januar 2022 Ts her, takk for svar alle sammen! Jeg tror jeg bare kommer til å være ærlig med henne og si at jeg har en forlover i back-up ❤️ men gruer meg litt til den samtalen! Anonymkode: ce6b8...9af 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #15 Skrevet 14. januar 2022 Hun kan ha en stand-in. Venninnen din er din egentlige forlover som bevitner papirene osv. Ingen problemer med det. Anonymkode: b017d...69b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå