Eloise12345 Skrevet 13. januar 2022 #1 Del Skrevet 13. januar 2022 (endret) Jeg elsker Grand Prix/ Eurovision Song Contest. 😁. Følger dere med? Har dere hørt årets låter? Noen favoritter? ❤ Jeg har flere favoritter i år: Blant annet: Denne som gir litt Ulrikke-vibes: Og denne er også en favoritt hos meg : Endret 13. januar 2022 av Eloise12345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 13. januar 2022 #2 Del Skrevet 13. januar 2022 Jeg liker ingen av sangene, faktisk - men tror ikke det har med sangenes kvalitet eller noe slikt, er vel bare jeg som har innmari sær musikksmak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 13. januar 2022 (endret) 3 minutter siden, Wednesday Addams said: Jeg liker ingen av sangene, faktisk - men tror ikke det har med sangenes kvalitet eller noe slikt, er vel bare jeg som har innmari sær musikksmak. Ja, det er en smakssak. 😅🤣🤣🤣 Er det ikke vi som liker Eurovision Song Contest som er litt rare og sære i smaken? Haha. Showet er jo litt karneval 🤣❤ Endret 13. januar 2022 av Eloise12345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humoristen Skrevet 14. januar 2022 #4 Del Skrevet 14. januar 2022 Nei jeg synes MGP eller Eurovision som det nå skal hete, bare er blitt mer og mer speisa. Liker ikke konseptet, liker ikke programlederne og kommenatorer, at det har blitt en dustete greie og ikke minst at Øst Europa stemmer politisk og vennestemmer. At vi hører sangene på forhånd og at artistene tigger etter stemmer både innenlands og utenlands ... Så da er jeg rar og sær som sier at dette er bare way over for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 14. januar 2022 #5 Del Skrevet 14. januar 2022 Humoristen skrev (5 timer siden): eg synes MGP eller Eurovision som det nå skal hete, Mgp er jo den norske nasjonale finalen, Eurovision er den internasjonale finalen - og har hett det i mange år ikke som at vi fant opp det akkurat nå . Nabostemming i øst er akkurat det samme som at Norge gir Sverige nesten full pott hele tida. Men det er flere av dem der nedover så det merkes på en annen måte Du er nok ikke rar, du har bare en annen smak 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 14. januar 2022 #6 Del Skrevet 14. januar 2022 Humoristen skrev (5 timer siden): Liker ikke konseptet, liker ikke programlederne og kommenatorer, at det har blitt en dustete greie og ikke minst at Øst Europa stemmer politisk og vennestemmer. Tror du f.eks. Skandinavia stemmer noe annerledes? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novellemonster Skrevet 14. januar 2022 #7 Del Skrevet 14. januar 2022 Humoristen skrev (8 timer siden): Nei jeg synes MGP eller Eurovision som det nå skal hete, bare er blitt mer og mer speisa. Liker ikke konseptet, liker ikke programlederne og kommenatorer, at det har blitt en dustete greie og ikke minst at Øst Europa stemmer politisk og vennestemmer. At vi hører sangene på forhånd og at artistene tigger etter stemmer både innenlands og utenlands ... Så da er jeg rar og sær som sier at dette er bare way over for min del. Jeg er medlem av litt forskjellige internasjonale ESC-grupper på nettet. De jeg snakker med der syns den nordiske nabostemmingen er minst like irriterende som østblokken 😅 Det at naboland stemmer på hverandre i ESC trenger ikke nødvendigvis bety at det bare er "venneavstemning" men at landene i de områdene i Europa er vant til den musikkulturen. At her i Norge liker vi den skandinaviske popen, i eks-Jugoslaviske land liker man Balkan-balladene osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #8 Del Skrevet 14. januar 2022 Vi har jo allerede en tråd om det Anonymkode: 7da59...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 15. januar 2022 #9 Del Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Vi har jo allerede en tråd om det Anonymkode: 7da59...74c Hvor da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #10 Del Skrevet 15. januar 2022 lin skrev (51 minutter siden): Hvor da? Under "tv og film" 🙂 Anonymkode: 7da59...74c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå