Gå til innhold

Hjelper salongbehandlinger virkelig for huden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 30 år. Er ikke fornøyd med huden min i ansiktet. På resten av kroppen er den silkemyk, men ansiktet.. Har masse nupper i panna, føles som porer har talg i seg der. I kinnene har jeg litt kvisearr, litt groper og røde prikker. Ikke store groper som etter ekstrem akne, men nok til at huden blir veldig stygg i sterkt innelys feks. Huden er også en blanding av tørr, flassete og oljete. Har prøvd mye forskjellige kremer, renser osv gjennom årene. Syns ikke noe hjelper noe særlig. 

Vurderer å gå til salong, men sånne behandlinger er jo ganske så dyre så hadde vært fint å vite om de i det hele tatt funker. Kjemisk peeling? Hydrafacial? Laser? Mesoterapi osv? 

Anonymkode: 5c263...be4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt tusenvis på hudpleie og ikke blitt bedre. Det som har funket best for meg er isotretinoin (to ganger, men må starte igjen), og dersom jeg gjør minst mulig med huden min.

Synes hudpleie virker best på de som har et greit utgangspunkt.

Anonymkode: b53df...e9b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har brukt tusenvis på hudpleie og ikke blitt bedre. Det som har funket best for meg er isotretinoin (to ganger, men må starte igjen), og dersom jeg gjør minst mulig med huden min.

Synes hudpleie virker best på de som har et greit utgangspunkt.

Jeg er gravid så det er ikke aktuelt. Har ikke akne heller. Har hormonelle kviser av og til, men ikke i hopetall. Verste er arrene og nuppene i panna. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er gravid så det er ikke aktuelt. Har ikke akne heller. Har hormonelle kviser av og til, men ikke i hopetall. Verste er arrene og nuppene i panna. 

Er gravid selv, så bruker finacea-krem nå. Det hjelper. 

Får uren hud av alt synes jeg. Flasser også litt noen steder, samtidig som huden er fet…. Synlige porer ved nesen. Hudlege sa til meg at damer ofte får renere og mer stabil hud rundt 35-årsalderen. Jeg venter i spenning i to år til 😂🤞🏻🤞🏻

• Liker 1
Skrevet

Kvisebehandling hjelper mot nupper siden det reduserer talgkjertlene. Finacea har fjernet mye av talgnuppene mine i panna 👍🏻 Trygt å bruke i svangerskap

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...