Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lite familie i nærheten, ingen barn og bor alene så nyttårsaften var det kun meg. Litt forsinket kom jeg til å tenke på hvor vanlig dette er rundt omkring, har dere noen tanker? Jeg føler julen er familieorientert, eller gjelder dette også for årets siste kveld?

Anonymkode: ef0b5...c25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julen feirer jeg med familien. Nyttårsaften alene. Det er helt greit!

Anonymkode: 451c2...aa0

Skrevet

Føler nyttårsaften er mer sosialisering med venner, men også familie.

Jeg hadde tidligere hund, så jeg var alltid alene hjemme med hunden nyttårsaften, gikk ikke ifra hunden på den kvelden!

Nå er jeg alltid alene

Anonymkode: 22cc5...b99

• Liker 1
Skrevet

Nyttårsaften er over for lengst. Kom deg videre... 

Anonymkode: 5c6f7...b86

• Liker 2
Skrevet

Nyttårsaften er vel renere festorientert. Du gikk ikke glipp av noe. Noen lysglimt i lufta, de så du sikkert, og nyttårsforsetter som brytes dagen derpå. 

• Liker 1
Skrevet

La oss gruble på nyttårsaften et års tid til, da kommer det nye muligheter 🙂

Anonymkode: 0cd42...96d

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke barn. Noen ganger er jeg alene nyttårsaften, men de fleste med venner. Liker å ta en fest, men klemmingen rundt midnatt er så kleint. Raketter er noe fanden har skapt, til skade for dyr, mennesker og miljøet.

Det gode med en alene nyttårsaften er at jeg legger meg tidlig og helt edru, våkner pigg og uthvilet, så føler nesten jeg får en ektra fridag før første jobbdag etter nyttår:)

Anonymkode: 66ed3...4f5

Skrevet

Jeg har vært alene de siste nyttårsaftener. Nå sist lagde jeg ekstra god mat med tilhørende vin. Sovnet rundt kl. 22 og sov til neste dag. Helt ypperlig 

Anonymkode: 87901...d9e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har vært alene de siste nyttårsaftener. Nå sist lagde jeg ekstra god mat med tilhørende vin. Sovnet rundt kl. 22 og sov til neste dag. Helt ypperlig 

Anonymkode: 87901...d9e

Høres ut som en trivelig kveld. Vi er selvstendige og gjør som vi vil, også den kvelden! 

Anonymkode: ef0b5...c25

Skrevet

Lå på sofaen alene hele nyttårsaften, veldig deilig

Anonymkode: 3e30a...017

Skrevet

Jeg var alene både julaften, hele romjula og nyttårsaften.🙈

• Liker 1
Skrevet

Tror å feire nyttårsaften alene er ganske vanlig. Om du syntes dagen er verdt å gjøre noe ut av, lag god mat og kos deg med en fin film og se fyrverkeri. 
om du syntes det er en vanskelig dag å feire alene; er du tidlig ute i år og inviterer noen hjem til deg.

Anonymkode: fd207...f9c

• Liker 1
  • 10 måneder senere...
Skrevet

Tenkte å feire nyttårsaften alene hjemme i år. Kjenner meg litt ferdig med festing, og frister å bare sitte hjemme med sushi og serie. Var det greit for dere som feiret alene i fjor?

Anonymkode: 2b291...4e0

• Nyttig 1
Skrevet

Her feirer jeg med familie da, men hadde ikke hatt noe i mot å feire dagen alene. Det er uansett en av årets mest kjedelige dager.

Anonymkode: f25c4...cb7

• Liker 2
Skrevet

Nå har jeg samboer, men vi feirer alltid kun oss. Hadde lett gjort det uten han også. Bruker tid på å lage en stor og digg middag, dessert, drikker god vin, har på musikk, spiller spill eller ser en film, går og ser fyrverkeri og koser oss rett og slett. Tenker ofte på året som er gått, og forventningene til det nye. Har valgt å feire slik siden ungdomstiden, aldri vært på noen fester, syns det var oppskrytt med fyll og støy.

Anonymkode: 5ad3f...416

• Liker 3
Skrevet

å feire julaften g nyttårsaften helt alene høres selvfølgelig helt fantastisk ut!! 

man kan lage maten man selv liker (og spise så mye man ønsker) samtidig som man slipper alt mulig stress eller mas fra alle andre kanter. 

Anonymkode: 5f02d...bed

• Liker 2
Skrevet

Skal jobbe for Viking Redning  i jula jeg 🙂 

• Liker 2
Skrevet

Alltids en bar med andre i lignende situasjoner. Egen stemning på slike dager.

Anonymkode: 9d047...271

• Liker 1
Skrevet

før jeg traff min kjære så feiret jeg bursdag, jul og nyttår alene

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg feirer julen med familie, flere i år enn det har vært tidligere. Men jeg liker å være alene på nyttårsaften. Jeg har laget meg noen ritualer som jeg gleder meg til, som å spise god mat med noe godt ikke(lite?)-alkoholisk i glasset. Cideren fra Europris smaker nesten sjampanje for meg (til forskjell fra Champagne!). Så ser jeg på Kongelig varieté og rundt midnatt er jeg ute på altanen der jeg kan se fyrverkeri langt unna. Blir jeg invitert til noen, takker jeg ja, men da har jeg varietéen og den gode middagen til dagen etter.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...