Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt på dette en god stund, og klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal føle rundt det 🙈

Mannen min har en kompis som ble invitert i bryllupet sammen med sin daværende kjæreste (nå kone). De hadde vært kjærester i noen år da vi giftet oss. I bryllupet vårt var de helt oppslukt av hverandre. Mulig de alltid er det, vi er ikke så mye sammen med dem så jeg vet ikke. Men de var virkelig helt «på» hverandre. Dype blikk, mye kjærlige berøringer, kyss, satt mye alene og så dypt inn i hverandres øyne. Såpass at andre i bryllupet kommenterte hvor forelska dem var, og at de sikkert var «nestemann ut» med å gifte seg. Det plager meg litt at de «stjal» den oppmerksomheten fra oss den dagen. Er det teit? Føler liksom vi burde vært de mest forelska, om noen skjønner? Men det var så tydelig forelska at alle så det.. har såklart ikke sagt noe til noen om dette 🙈 men hva tenker dere??

Anonymkode: 37f33...a59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal være glad på deres vegne jeg. Du var stjerna i showet uansett :)

Anonymkode: 9f274...d76

• Liker 30
Skrevet

Er dette virkelig noe å tenke på? 😅

Anonymkode: abddf...470

• Liker 32
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har tenkt på dette en god stund, og klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal føle rundt det 🙈

Mannen min har en kompis som ble invitert i bryllupet sammen med sin daværende kjæreste (nå kone). De hadde vært kjærester i noen år da vi giftet oss. I bryllupet vårt var de helt oppslukt av hverandre. Mulig de alltid er det, vi er ikke så mye sammen med dem så jeg vet ikke. Men de var virkelig helt «på» hverandre. Dype blikk, mye kjærlige berøringer, kyss, satt mye alene og så dypt inn i hverandres øyne. Såpass at andre i bryllupet kommenterte hvor forelska dem var, og at de sikkert var «nestemann ut» med å gifte seg. Det plager meg litt at de «stjal» den oppmerksomheten fra oss den dagen. Er det teit? Føler liksom vi burde vært de mest forelska, om noen skjønner? Men det var så tydelig forelska at alle så det.. har såklart ikke sagt noe til noen om dette 🙈 men hva tenker dere??

Her tenker jeg at du overreagerer.  De gjorde da ikke noe galt.

Anonymkode: 7c852...40c

• Liker 25
Skrevet

Forstår jeg det riktig at dette skjedde for flere år siden? 
Er det virkelig noe å tenke på så lenge etterpå? Og hvilken skade gjorde dette egentlig? Et par som var åpenlyst forelsket i noen annens bryllup… er da vel helt normalt? Brylluper er jo romantiske. Virker smålig å henge seg opp i dette. 

Anonymkode: 63f5c...a04

• Liker 27
Skrevet

Tenker at det er bra for dem, samtidig som jeg skjønner følelsene dine. 

Ikke at jeg tror de mente noe med det, men de stjal nok kanskje litt av oppmerksomheten og det kan være litt sårt når man er bruden! 

Anonymkode: 16b2a...78a

• Liker 5
Skrevet

De var bare jealous. 

Minner meg om Monica fra Friends at hun ble sjalu på Ross som giftet seg, at hun rotet med Chandler. 

Anonymkode: bfc23...9dc

• Liker 1
Skrevet

Når man gifter seg må man nesten forvente at noen kan komme til å ta oppmerksomhet, enten i form av adferd, klesdrakt eller alkoholbruk. Eller som her med et veldig forelsket par.

Vil man ha 100% fokus på kun brudeparet, må man gifte seg alene. 😉 

• Liker 10
Skrevet

Det ville jeg ikke tenkt over annet enn at jeg ville syntes det var kleint. Det er generelt merkelig å sitte å se hverandre dypt i øynene osv i et selskap med mange folk, det får man gjøre hjemme liksom. 

Anonymkode: 5f0e2...47d

• Liker 9
Skrevet

Har du virkelig tenkt på dette i flere år?

Anonymkode: 56171...4f4

• Liker 10
Skrevet

Herregud, er dette seriøst? Hvor ekstremt mye «oppmerksomhet» må en brud ha? For en vanvittig narsissisme! Hvorfor føler du at du må være «bedre» eller «mer forelsket»? Fikk du ikke nok likes på Instagram? 

Anonymkode: 349dd...e1b

• Liker 12
Skrevet

Du kødder? De var for forelska i bryllupet ditt så du kom i skyggen. Alvorlig talt, hvor smålig er du?

• Liker 13
Skrevet

Jeg tenker at dette skal du aldri si høyt. Herregud så smålig, barnslig og føkkings bridezilla. 

Anonymkode: 70001...030

• Liker 15
Skrevet

Jeg tenker at dama i det forholdet overspilte forelskelsen som et hint til mannen om at hun ville være den neste bruden ut 🤣

Funket gjorde det også.....ingenting for deg å føle på. Hun sådde frø av kvinnelist i underbevisstheten hans. 

Slike par er å finne i mange bryllup på gjestelisten. Men ikke alle spiller det ut så åpenbart som her....Bryllup er den ultimate arena for kvinner med kjærester. 

Anonymkode: a2c0b...51a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jammen er det mye rart folk går rundt og tenker på. ALLE andre som var i det bryllupet hadde sikkert glemt det dagen etter,mens du sitter å irriterer deg i lang tid over noe du ikke får gjort noe med. Du bør faktisk skjerpe deg!

Anonymkode: 27310...78d

• Liker 4
Skrevet

Du må ha et fantastisk godt liv når denne filleting har ergret deg i årevis.

Hvordan skal det gå med deg hvis det dukker opp ordentlig problemer?

Anonymkode: d1bdf...3a7

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Du har rett til å føle akkurat det du vil. Om dette plaget deg, så gjorde det det. 
Men det betyr ikke at de gjorde noe galt eller at du trenger å konfrontere dem med det. 

Anonymkode: 9dde4...acb

• Liker 1
Skrevet

oh. my god, selvfølgelig er dt feil, det er jo super turn off. 

Anonymkode: f3a13...03d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

oh. my god, selvfølgelig er dt feil, det er jo super turn off. 

Anonymkode: f3a13...03d

Tydeligvis ikke for det gjaldt 😆 og uinteressant om det er turn off for andre. For det var sikkert ikke hensikten at andre skulle bli tent av det.

Anonymkode: d1bdf...3a7

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er ganske sært med par som ikke klarer å komme seg litt ut av parbobla i sosiale sammenhenger - i en bryllupsmiddag satt jeg ved siden av en fyr som knapt hilste på meg fordi han hadde kjæresten på andre siden. Jeg synes likevel det er enda særere å henge seg så opp i en sånn detalj at man gnager på det lenge etterpå... 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...