Gå til innhold

Hva tenker dere om androgyne damer i treningsgarderoben med bokser og herreklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere tror kanskje det er gutt, men så er det dame. Jeg er ganske androgyn av meg, og går i boksershorts, men synes det er kjempe ubehagelig å være i kvinne garderoben, fordi jeg føler jeg ikke passer inn der pga utsende og er redd for blikk. 

Hva tenker dere om androgyne damer i garderoben med bokser og herreklær? 

Anonymkode: 863ec...998

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg absolutt ikke tenkt på! Kan være jeg hadde kikka en ekstra gang for å være sikker på at det ikke var en mann, men thats it. 🙂 

• Liker 1
Skrevet

Ikkeno. 

Anonymkode: 07bba...a4c

Skrevet

Synes det er kult jeg 🙂 

Anonymkode: 2798d...321

Skrevet

Hvorfor skal jeg tenke noe spes om det?

Anonymkode: 8cea9...407

• Liker 1
Skrevet

Bryr meg ikke. 

Anonymkode: a87d4...237

Skrevet

Jeg må helt ærlig si at jeg er veldig opptatt av det jeg skal gjøre selv i garderoben så jeg ville ikke fått med meg hvilken truse noen har eller noe annet (utenom de som sprader frem og tilbake i stringtrusa slik at jeg ikke kan unngå å få øye på dem). Så jeg tror de fleste egentlig har nok med seg selv i garderoben.

Kanskje off-topic, men jeg ser forøvrig selv supermerkelig ut i badedrakt fordi jeg har veldig lite pupper og så har jeg pittelitt magefett og rumpa mi er så stor i forhold til kroppen at jeg får dobbeltrumpe. Men jeg tror egentlig ikke at folk bryr seg så mye om at jeg ser supermerkelig ut. 

Anonymkode: 69bd3...39b

Skrevet

Jeg ser ærlig talt ikke på andre damer i garderoben, er mest opptatt av å få på meg klærne og komme meg hjem i dusjen.

Anonymkode: 5f199...ec9

Skrevet

Jeg hadde tenkt: "You go girl"!

Anonymkode: 378ee...82c

Skrevet

Jeg tror og håper at jeg så en slik dame i garderoben på treningssenter. Jeg tenkte først at det var en mann som gikk i feil garderobe. Ble usikker på om det var mann eller kvinne. 

Anonymkode: 2f126...aa7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...