AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Skrevet 13. januar 2022 Hei! Leter etter yrker hvor man stort sett kan jobbe selvstendig og uavhengig av andre. Har på en måte litt lyst til å være "min egen sjef", uten at jeg ønsker å starte opp noe eget. I jobben jeg har nå er det mye samarbeid mellom kollegaer, og jeg som egentlig er en ganske asosial person trives ikke så veldig godt med dette. Har derimot ikke noe problem med å forholde meg til kunder osv. Kjenner at jeg har litt lyst til å hoppe på studier igjen, så lurer på om noen har noe forslag til yrker hvor man i stor grad kan jobbe selvstendig? :) Anonymkode: c5342...a23
Olive_North Skrevet 13. januar 2022 #2 Skrevet 13. januar 2022 Laboratorie kanskje? Jeg er ganske asosial, og trives godt når jeg får jobbe på lab. Det krever ofte en god del fokus og struktur, så får man jo egne rutiner og effektivitet. Men jeg trives med at andre setter mål for meg, og jeg samtidig kan jobbe selvstendig. Og andre som velger å jobbe på lab er ofte like "sosiale" så det bruker ikke bli mye dårlige miner fordi man ikke vil skravle i lunchen eller ikke bidra med masse teamspirit😅
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #3 Skrevet 13. januar 2022 Takk for forslag! Har aldri vært noe god på realfag, så labratorie er nok kanskje ikke for meg. Men den type arbeidsmiljø er det jeg hadde i tankene! Anonymkode: c5342...a23
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #4 Skrevet 14. januar 2022 Jeg jobber som saksbehandler og jeg sitter som oftest for meg selv og skriver vedtak. Noen telefoner av og til men ellers lite. Passer godt for introverte og asosiale. For å bli saksbehandler er det greit å ha master i et fagfelt du er interessert i og som du får jobb innen. Anonymkode: a9897...9d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå