Gå til innhold

Skal du ut på byen å drikke deg dritings i morgen siden det er lov?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller bare holde det hjemme å spise litt sjokolade? Det skal jeg.

Anonymkode: 895fe...843

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: f7439...fb9

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Nei jeg har ikke godt av å drikke meg dritings. Skal ikke være hjemme heller. Er på besøk og skal kose oss ;) Uten å drikke oss dritings.

Endret av Warrior
Skrevet

Nei. Kommer til å være stappet med folk som ikke klarer å oppføre seg ute. 

Anonymkode: 92cac...0a5

• Liker 3
Skrevet

Vi skal ta noen drinker hos meg, ut å spise for å så å gå på en ny drinkbar til de stenger.  Blir hjem til meg etterpå igjen og fortsette.

Anonymkode: cc4c9...f35

• Liker 1
Skrevet

Folk som har litt vett gjør ikke det selv om det er lov. Er masse smitte nå. Og alkoholsalg kun fram til 23.00 da-

Anonymkode: 45007...d13

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg gjorde meg ferdig med drikking på byen for 18 år siden.

Så nei jeg skal ikke det.

Endret av Balian d'Ibelin
  • Liker 3
Skrevet

Det blir sikkert en liten tur ut i morgen, men jeg har ingen planer og drikke meg dritings. 😉🍻

Anonymkode: 89237...93f

Skrevet

Har ikke vært på byen på over 15 år. Tenker ikke å starte med det igjen, særlig ikke nå.

Anonymkode: 3e7c9...006

• Liker 2
Skrevet

Nei. Uansett så stenger de kl 23

Anonymkode: b7dfd...44b

Skrevet

Det er så utrolig umodent. Gå bare ut og drikk dere dritings - så blir det stengt igjen - og takk skal dere ha! Det er lov å oppføre seg voksent!

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Eller bare holde det hjemme å spise litt sjokolade? Det skal jeg.

Anonymkode: 895fe...843

Blir hjem fra jobb og spise middag, avgårde på trening så hjem og legge seg som vanlig.

Skrevet

"Ut på byen for å drikke" er så blodharry. Ikke minst nå, når det er så mye smitte rundt omkring. Da antar jeg at man ikke er blant de skarpeste, dersom en springer ut for å miste kontrollen ved første anledning. Man ødelegger jo bare for utelivsbransjen, dersom det oppstår nok en julebordssituasjon.

Anonymkode: 9b708...e63

• Liker 4
Skrevet

Nei. Skal jobbe i helgen og liker å være 100% på jobb. Dessuten liker jeg ikke å drikke noe som helst annet enn alkoholfritt etter jeg ble mamma. (Blitt helt rar, drikker helst ikke alkohol når barnet er på overnatting hos bestemora heller) 

• Liker 1
Skrevet

Nei. «Byen» er ikke for meg.

Skrevet

nei. Jeg prioriterer familie liv foran fylla. Å drikke masse har jeg ikke gjort på 5 år tror jeg. I løpet av de siste 2 årene har jeg vel drukket 4 øl til sammen, og det fordelt over 2 ganger. 

helt ærlig så er jeg ferdig med fylla og bylivet. jeg orker ikke lenger, og har andre prioriteringer nå. 

• Liker 2
Skrevet

Har aldri vært et partymenneske og har ikke noe ønske om å bli et nå heller, dessuten er jeg nå nærmest et avholdsmenneske så alkohol og slikt betyr lite for meg. Ikke kjenner jeg noen som fester i byen heller, vi er for gamle for slikt. 😄

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet

Nei. Er for gammel til å bli dritings.Venner møtes hjemme hos hverandre. Går vanligvis bare ut på utested 4-6 ganger i året likevel, så det har ingen hast. Restauranter i vinterferien med familien blir det nok. 

Skrevet

Absolutt ikke! Regner med det blir vanlig opplegg. Taco for så å sovne midt i Nytt på nytt. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...