AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #1 Del Skrevet 13. januar 2022 Lage den på Fredag å steke den på Lørdag? Anonymkode: 30a64...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #2 Del Skrevet 13. januar 2022 Ville ha stekt den på fredag og varmet opp igjen på lørdag før servering. Synes den er mye bedre om den får satt seg litt Anonymkode: eb62c...463 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #3 Del Skrevet 13. januar 2022 Lasagne er faktisk best om du lager den dagen før du steker den. Ikke stek og så varm opp igjen, det merkes godt at det ikke er nylaget lasagne. Anonymkode: dc145...d97 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #4 Del Skrevet 13. januar 2022 Ville stekt hvertfall halvveis så du dreper mer av bakterier, så kan du steike resten imorgen og den vil føles fersk ut Anonymkode: 474f3...75b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #5 Del Skrevet 13. januar 2022 Syns den er best dagen etter jeg 😋 Anonymkode: 050ba...2b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 14. januar 2022 #6 Del Skrevet 14. januar 2022 Jeg lager nesten alltid lasagnen klar til steking dagen før jeg skal servere den, den blir mye bedre da enn om du lager den samme dag. Du skal ikke bekymre deg for bakterier, bare sett den i kjøleskapet under lokk eller folie når den er avkjølt og stek som vanlig dagen etter. Rsultatet blir garantert bra! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #7 Del Skrevet 14. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ville stekt hvertfall halvveis så du dreper mer av bakterier, så kan du steike resten imorgen og den vil føles fersk ut Anonymkode: 474f3...75b Ikke nødvendig Anonymkode: 0294c...ede 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2022 #8 Del Skrevet 14. januar 2022 Jeg lager en del lasagne og fryser den ned uten og steike den. Da kan jeg bare ta opp et brett når som helst 😊 Men ja, den kan absolutt lages dagen før, og stekes rett før servering. Det er det som blir gjort på profesjonelle kjøkken 😊 Anonymkode: 99811...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 14. januar 2022 #9 Del Skrevet 14. januar 2022 Jeg syns platene blir så grøtete og rare om man lar den stå ustekt noen timer. Liker bedre å steke nesten ferdig og varme opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #10 Del Skrevet 8. mars Brunhilde skrev (På 14.1.2022 den 12.50): Jeg lager nesten alltid lasagnen klar til steking dagen før jeg skal servere den, den blir mye bedre da enn om du lager den samme dag. Rsultatet blir garantert bra! Kamelia83 skrev (På 14.1.2022 den 13.02): Jeg syns platene blir så grøtete og rare om man lar den stå ustekt noen timer. Liker bedre å steke nesten ferdig og varme opp. Skal ha lasagne i morgen og tenkte kanskje gjøre den klar til steking i dag. Men så lurer jeg på hvordan platene blir? Ser det er to forskjellige erfaringer. Kom gjerne med flere. Anonymkode: 4621e...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #11 Del Skrevet 8. mars Det går helt fint så lenge du har den i kjøleskapet. Den blir mye bedre faktisk 😊 Anonymkode: 9ba22...1dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #12 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det går helt fint så lenge du har den i kjøleskapet. Den blir mye bedre faktisk 😊 Anonymkode: 9ba22...1dd Så platene blir ikke "rare" i konsistensen? Anonymkode: 4621e...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 8. mars #13 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Så platene blir ikke "rare" i konsistensen? Anonymkode: 4621e...832 Nei, de gjør ikke det 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #14 Del Skrevet 8. mars Brunhilde skrev (13 minutter siden): Nei, de gjør ikke det 😉 Takk 🙂 Anonymkode: 4621e...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 8. mars #15 Del Skrevet 8. mars Jeg ser jeg har svart her tidligere. Og jeg syns de blir rare. Jeg liker bedre å steke den ferdig og varme opp heller. Selv om ikke det er det beste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå